GRUDI ĆE VAM VEĆ UJUTRO BITI PUNO VEĆE: Pred spavanje uradite samo jednu stvar
Grudi će vam biti zategnute, Foto: Shutterstock

korisno

GRUDI ĆE VAM VEĆ UJUTRO BITI PUNO VEĆE: Pred spavanje uradite samo jednu stvar

Nekoliko zanimljivih saveta je pred vama!

Objavljeno: 04.10.2019. 20:52h
  • 3

Nije tajna da sve dame žele da imaju lepo telo. Danas vam donosimo nekoliko učinkovitih joga poza koje ne samo da će poboljšati oblik vaših grudi i volumen pluća, već će omogućiti da se osećate jakom i zdravom.

1. Poza ratnika

Virabhadrasana, ili Poza ratnika, ne samo da će učiniti da osetite svoju snagu, već takođe pomaže da  proširite torzo i učiniti ga elastičnim i aktivnim:

- Postavite noge široko, međusobno paralelno.

- Okrenite levu nogu levo za 90 stepeni i desnu nogu unutra. Udahni i savite levo koleno.

- Tvoja desna noga bi trebala da ostane ravna. Podignite ruke i stavite ih u skladu s ramenima. Skrenite glavu levo, gledajući vaš zglob.

- Ponovite 7-10 puta, a zatim uradite isto sa desnom stranom.

2. Poza trokuta

Trikonasana ili Poza trokuta će osloboditi i ojačati prsni koš, protezati kralježnicu i poboljšati protok krvi:

- Postavite noge široko. Okrenite levo stopalo za 90 stepeni i desno za 15 stepeni.

- Dodirnite levi skočni zglob s levom rukom i protegnite desnu ruku prema gore tako da vam ruke budu u ravnoj liniji. Držite kolena i kičmu ravno.

- Okrenite se licem prema gore i pogledajte prste. Zatim ponovite vežbu s drugom stranom.

3. Poza kobre

Bhujangasana, ili Poza kobre, pomaže povećanju volumena pluća, proteže prsne mišiće, ojačava vaše trbušne mišiće i poboljšava vaš stav:

- Lezite na stomak i udahnite duboko. Polako podignite torzo i zadržite donji deo tela na podu u isto vreme. Ravnoteža na nogama i rukama.

- Podigni glavu i pogledaj gore.

- Polako udahnite i preuzmite početnu poziciju. Pokušajte da povećate vreme kada ostanete u pozi sa svakim ponavljanjem.

4. Poza kugle

Dhanurasana, ili Poza kugle, savetuje se svima onima koji imaju bol u leđima. Ova vežba pomaže da se proteže cela kičma i lepo oblikuje grudi:

- Lezite na stomak, udahnite, savijte kolena i podignite ih iza vas prema glavi. .

5. Poza točka 

Chakrasana, ili Poza točka, pomaže vam da rastegnete prsni koš, kičmu i vrat, rešite se umora i izlečite glavobolje:

- Naslonite se na leđa i stavite noge malo više od širine ramena, a zatim ih povucite.

- Stavite ruke iza dlanova glave prstima koji pokazuju na leđa. Udahnite i podignite svoje grudi i bokove što je više moguće.

- Pokušajte potpuno da poravnate ruke. Ostanite u tom položaju 30 sekundi.

6. Stajanje na glavi

Salamba Sirsasana ili stajanje na glavi korisni su za ligamente i mišiće kičme i prsnog koša. Poboljšava disanje i protok krvi, ali se savetuje samo za iskusne:

- Savijte kolena, dišite i podignite noge s tla.

- Podignite noge prema gore i ostanite ovaki 30 sekundi do 2 minute, zavisno od vaših vsposobnosti.

7. Poza kamile

Poza kamile, delotvorna je za leđa. Takođe povećava volumen pluća i jača prsni koš:

- Polako se savijte unatrag i stavite ruke na pete. Zatim opustite leđa i protegnite rebra. Glava bi trebala da bude povučena na pod.

- Ostanite ovako 30 sekundi i zauzmite početni položaj.

 

Bonus video

(Espreso.rs/Novi.ba)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media