Svi mrzimo srpske šaltere, ali ovaj je, zbog jedne stvari, zaslužio POŠTOVANJE!
Foto: JKP Naissus

bravo bre

Svi mrzimo srpske šaltere, ali ovaj je, zbog jedne stvari, zaslužio POŠTOVANJE!

Ovo Javno Komunalno preduzeće je dalo primer svima! Tako treba - bravo majstori!
Objavljeno:

- Sada korisnici na adekvatan način i bez ičije pomoći mogu da ostvare svoja prava. Na ovaj način ponovo dokazujemo da smo društveno odgovorno preduzeće koje brine o svim svojim korisnicima, ali i daje primer drugima, s obzirom na to da smo prvo gradsko preduzeće, koje je sprovelo ovaj vid edukacije svojih zaposlenih - kaže direktor niškog vodovoda, Dejan Andrejević i dodaje da se nada da će i druga javna preduzeća i ustanove slediti dobar primer „Naissus“a uvodeći standarde u skladu sa evropskim normama poslovanja.

Katarina Mitrovski, edukator i tumač znakovnog jezika, izrazila je zadovoljstvo što uvođenje znakovnog jezika u javna preduzeća kreće upravo od „Naissus“a.

O njoj priča Srbija: Pomogla je deki u tramvaju, a onda je otkrila... (FOTO)

- Drago mi je , da je „Naissus“ prvo javno preduzeće, koje je pokrenulo ovaj vid edukacije (učenje sprskog znakovnog jezika) zaposlenih, u saradnji sa „Centrom za edukaciju znakovnog jezika i kulturu gluvih“, jer su prepoznali potrebu naših gluvih i nagluvih sugrađana, kako bi im se olakšalo pružanje

usluga. Obuka je trajala dva meseca, za ukupno 20 zaposlenih, koji najčešće imaju saradnju sa strankama.

foto: JKP Naissus

- Da bi se komunikacija što lakše sprovodila, sačinili smo imenik pojmova, koje zaposleni u „Naisussu“ najviše koriste u radu. Zahvaljujući velikoj volji i entuzijazmu, koji je krasio ovu gupu, unapredili smo kvalitet pružanja usluga i verujem da će i druga odgovorna preduzeća i ustanove sledititi primer „Naissusa - kaže Mitrovski.

Tokom obuke zaposleni su savladali osnovne pojmove znakovnog jezika, dok je program obuke bio prilagođen delatnosti preduzeća. Na taj način je obuhvaćeno oko 350 znakova iz 6 tematskih celina, koji su pažljivo birani, tako da odgovaraju opisu poslova zaposlenih i terminima koje u komunikaciji sa

korisnicima koriste.

Dušan Ranđelović, korisnik koji ima problema sa sluhom, je prvi put sam i bez dodatne pomoći platio račun za vodu.

- Upravo sam platio račun, službenica na šalteru mi je poželela dobar dan i razumela je šta hoću. Komunicirali smo, a da nije bilo potrebno da sa sobom dovedem tumača za znakovni jezik - kaže Dušan Ranđelović i dodaje da trenutno gluve i nagluve osobe najviše problema imaju, kada se radi o sporazumevanju, upravo na šalterima preduzeća i ustanova gde ostvaruju svoja prava.

(Espreso.co.rs)

counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.