Za samo 2 nedelje možete izgubiti 6 kilograma! Da li je ovo najbolja dijeta za koju ste čuli? (FOTO) (GIF)
Foto: profimedia

12 veličanstvenih namirnica

Za samo 2 nedelje možete izgubiti 6 kilograma! Da li je ovo najbolja dijeta za koju ste čuli? (FOTO) (GIF)

U prve dve nedelje dijete i vežbanja može se smanjiti telesna masa za oko šest kilograma, a u iduće dve nedelje još za 3 - 4 kilograma

Objavljeno: 03.06.2017. 18:40h
  • 17

5 znakova da mu se baš i ne sviđaš (FOTO) (GIF)

ABS dijeta ili dijeta za trbušne mišiće, naglašava da je za redukciju telesne mase potrebno regulisati ishranu, ali i uključiti telesnu aktivnost, jer jedno bez drugog ne funkcionoiše. U prve dve nedelje pridržavanja plana ishrane i vežbanja može se smanjiti telesna masa za oko šest kilograma, a potom u iduće dve nedelje još za 3-4 kilograma.


Takođe, fokus je stavljen na smanjenje mase u području trbuha (visceralne masti) koja je prediktor hroničnih oboljenja poput kardiovaskularnih bolesti i dijabetesa tipa 2.

foto: giphy

Šest osnovnih smernica i temelja Abs dijete


- Naglasak se stavlja na unos 12 namirnica odlične nutritivne vrednosti jer se pomoću njih podstiče unos složenih ugljenih hidrata, proteina, nezasićenih masnih kiselina i kalcijuma. U svakom obroku potrebno je odabrati minimalno dve od 12 namirnica.

Unos kalorija je ograničen na 1400-1600 kalorija na dan. Da osobe na dijeti ne bi prekoračile ograničenje unosa kalorija, niti se zamarali njihovim brojenjem, prepisane su količine serviranja za pojedine skupine namirnica, ali i 12 veličanstvenih namirnica.

foto: Thinkstock

U jednom danu potrebno je imati šest obroka, tri glavna i tri međuobroka.

Svakako treba napomenuti da je nakon telesne aktivnosti od 30 minuta potrebno uneti međuobrok koji se sastoji od proteina ii ugljenih hidrata, čime se podstiče oporavak mišića.

- Jedna smernica je ta da se jedan međuobrok na dan zameni smutijem sastavljenim od niskomasnih mlečnih proizvoda s orašastim plodovima, voćem i celovitim žitaricama.

Uz to, neizostavan deo ove dijete je unos tečnosti. Zavisno od doba, pola, telesne aktivnosti i temperature potrebno je piti između 2 i 3,5 l tečnosti dnevno.

foto: giphy

Najbolje je koristiti malu flašu od 500 ml, koju treba ispiti tokom tri sata. Time će se u budnom stanju, tokom 16 sati, sigurno uneti bar 2,5 litara tečnosti.

Unos alkohola se ograničava na dva do tri pića nedeljno, a jedna čaša predstavlja oko 120 mililitara vina. Osim redovnih obroka s ograničenim brojem kalorija i unosa tečnosti, vežbanje je drugi bitan deo dijete.


Preporučuje se niz kombinacija aerobnih i vežbi snage tri puta nedeljno, pri čemu je dva puta nedeljno stavljen fokus na vežbe trbušnih mišića. Svaki trening počinje laganim zagrevsnjem, nakon čega sledi set vežbi. Između vežbi s tegovima mora biti minimalno 48 sati odmora.

foto: Shutterstock

Uz manje sala na trbuhu manji je rizik i za srce

Fokus Abs dijete nije toliko na mišićavom trbuhu koliko na smanjenju rizika od kardiovaskularnih i drugih bolesti s kojima su povezani suvišni kilogrami u području abdomena. Kad ih se rešite, pločice će odjedanput zasijati, poručuje idejni začetnik Abs dijete David Zinzenko, urednik časopisa Men’s Health.

foto: giphy
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media