BALENSIJAGA NASTAVLJA DA ŠOKIRA LJUDE: Luksuzni brend napravio NARUKVICU ovako prostu, a KOŠTA KO ĐAVO (VIDEO)
Balensijaga narukvica, Foto: Printscreen / Twitter / SilverWolf

da ne poveruješ

BALENSIJAGA NASTAVLJA DA ŠOKIRA LJUDE: Luksuzni brend napravio NARUKVICU ovako prostu, a KOŠTA KO ĐAVO (VIDEO)

"Oni u ovom trenutku ismevaju sve koji ih podržavaju!" - komentari su sa društvenih mreža.

Objavljeno:

Luksuzna modna kuća Balensijaga nedavno je izazvala pravu buru reakcija predstavivši novu narukvicu iz kolekcije za jesen/zimu 2024. godine. Ta kolekcija predstavljena je nedavno na Nedelji mode u Parizu. Narukvica je napravljena da izgleda kao najšira selotejp traka, a cena ovog "nakita" iznosi oko 3.700 evra. Ovaj neobičan modni detalj izazvao je šok i nevericu kako među ljubiteljima mode, tako i među korisnicima društvenih mreža.

Ova nova narukvica koja izgleda kao selotejp traka samo je nastavak serije provokativnih modnih dodataka kojima Balensijaga izaziva reakcije i rasprave u javnosti. S obzirom na kontroverze koje prate ovaj brend, ostaje pitanje da li će se javnost i ljubitelji mode naviknuti na ovakve nekonvencionalne kreacije ili će Balensijaga nastaviti da izaziva šok i nevericu svojim "ekstravagantnim" modnim izdanjima.

Nedugo nakon predstavljanja, narukvica je postala predmet oštrih kritika. Mnogi korisnici su izrazili nevericu i zaprepašćenje, dok je jedan korisnik na X mreži komentarisao: "Ovo je jednostavno ludo".

Mnogi su se zapitali kako je moguće da se obična selotejp traka prodaje po ceni koja je neuporedivo veća od njene stvarne materijalne i estetske vrednosti. Ovaj tzv. nakit se prodaje po frapantnoj ceni, a širi selotejp se u onlaj ponudi u našoj zemlji može kupiti za oko 130 dinara, doduše bez natpisa brenda.

Ova nije prvi put da je Balensijaga izazvala kontroverze svojim modnim kreacijama. U prošlosti su se pojavljivali modeli poput "najskuplje kese za smeće na svetu" i patika koje su izazvale negodovanje javnosti. Kritičari su često isticali da “brend pokušava da siromaštvo pretvori u modni trend”, dok su neki komentarisali da je cela modna kuća zapravo jedna velika šala.

Snimak je na Instagramu ipak dobio više od 18.000 sviđanja, ali usledili su brojni podeljeni komentari.

- Možda testiraju zdrav razum ljudi koji je zaslepljen tupom svetlošću tzv. luksuznih brendova.

- Balensijaga je društveni eksperiment.

- Čoveče to je rolna samolepljive trake!

- Brendovi vam dokazuju da smo okruženi robovima sistema i to je dobra stvar ako znate da ga koristite za svoje dobro i stvarate svoj brend.

- Oni u ovom trenutku ismevaju sve koji ih podržavaju.

- Stvaraju stvari da pokažu da neki ljudi žele aposlutno bilo šta što je sa etiketom dizajnera.

BONUS VIDEO:

01:59

MODA SE VRATILA U NIŠ NA VELIKA VRATA! Lokalni dizajneri organizovali reviju posle 20 GODINA, evo šta kažu kako se oblače Nišlije

(Espreso / Srećna republika / Prenela I.O.)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.