Sud naložio da RTS objavi odgovor Đilasa na tvrdnje Vesića
Sud naložio da RTS objavi odgovor Đilasa na tvrdnje Vesića, Foto: Damir Dervišagić, Filip Plavčić

SAOPŠTENJE

Sud naložio da RTS objavi odgovor Đilasa na tvrdnje Vesića

Đilas je tražio da u programu Javnog servisa pročitaju demanti koji je dostavio

Objavljeno: 10.05.2019. 10:01h

Stranka slobode i pravde saopštila je danas da je Viši sud u Beogradu naložio RTS da objavi odgovor Dragana Đilasa na neistine koje je o njemu i navodnim malverzacijama sa PKB izneo zamenik gradonačelnika Goran Vesić 22. septembra prošle godine ostujući u Jutarnjem programu.

Ukoliko to ne žele, Đilas je tražio da u programu Javnog servisa pročitaju demanti koji je dostavio, navodeći i da su "pitanja koja je voditeljka Verica Bradić postavila Vesiću bila primerena Pinku, a ne RTS".

Ni jedan ni drugi zahtev tuženi glavni i odgovorni urednik informativnog programa RTS Nenad Lj. Stefanović i RTS nisu želeli da ispune, podsetila je stranka.

U svom demantiju i odgovoru RTS, Đilas je po tačkama demantovao sedam neistina koje je Vesić izrekao i na osnovu zvaničnih podataka i egzaktnih brojeva dokazao da je PKB bio profitabilna kompanija koja se, vođena profesionalnim i kompetentim menadžmentom, uspešno razvijala, piše u saopštenju.

 

Bonus video:

(Espreso.rs / N1)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media