KOLIKO JE BABIĆU BILO POTREBNO DA DOĐE OD PUMPE DO NAPLATNE RAMPE? Izračunali smo koliko je brzo vozila škoda
Zoran Babić, direktor Koridora Srbije, Foto: Damir Dervišagić, Printscreen Googlemaps, Ilustracija/Espreso.co.rs

CRNO NA BELO

KOLIKO JE BABIĆU BILO POTREBNO DA DOĐE OD PUMPE DO NAPLATNE RAMPE? Izračunali smo koliko je brzo vozila škoda

Sad je mnogo toga jasnije

Objavljeno:

Prošlo je tri nedelje od saobraćajne nesreće na naplatnoj rampi Doljevac u kojoj je učestvovalo vozilo u kome se nalazio sada već bivši direktor Koridora Srbije Zoran Babić. Mediji su objavili snimke nadzornih kamera s benzinske stanice i naplatne rampe, pre i posle udesa.

Prema tim snimcima, Zoran Babić nije vozio automobil.

Na prvom snimku s benzinske pumpe, neposredno pre nesreće, vidi se kako direktor Koridora Srbije nakon kupovine ulazi u automobil "škoda superb" na zadnja vrata.

foto: Printscreen / Kurir TV

Drugi vdeo snimak s naplatne rampe prikazuje šta se dešavalo neposredno nakon nesreće. Tu se vidi kako jedna osoba izlazi iz automobila s mesta vozača, obilazi auto i otvara prednja i zadnja vrata sa suprotne strane.

Snimak se tu prekida, nakon čega sledi kadar u kome se vidi kako direktora Koridora Srbije koji je takođe povređen u udesu, nose na nosilima.

foto: Printscreen / Kurir TV

Ipak, i dalje nisu poznate okolnosti u kojima je došlo do nesreće, kao ni kojom je brzinom išlo vozilo u kome se nalazio Zoran Babić. Takođe, u javnosti su se pojavile brojne spekulacije o tome ko je bio za volanom - Babić ili vozač zaposlen u Koridorima Srbije koji je uhapšen, a zatim i pušten da se brani sa slobode.

Takođe, ostaje otvoreno pitanje brzine kojom se kretala "škoda superb". Prema video zapisu, Babić je na benziskoj pumpi bio u 8:10 časova, a udes na naplatnoj rampi Doljevac se dogodio u 8:25 časova.

Time se ponovo otvorila polemika o tome gde se nalazi benziska stanica na koju je Babić svratio neposredno pre udesa, odnosno brzini kojom se automobil kretao od pumpe do naplatne rampe Doljevac, kao i udaljenosti pumpe od mesta nesreće.

Takođe, pokrenula se debata i o tome kako je moguće da je Babić u trenutku udesa spavao i da li bi povrede u tom slučaju bile mnogo teže nego što su zaista.

Članovi porodice nastradale Stanike su tokom razgovora sa Sergejem Trifunovićem, koji ih je posetio nakon nesreće, rekli da im se Zoran Babić javio nakon tragedije i najavio da će na leto doći da im pomogne, a između ostalog, kazao je i da je u trenutku udesa spavao na zadnjem sedištu.

Još jedan detalj sa snimka bacao misteriju na čitav slučaj.

Pokušali smo da izračunamo koja je prosečna brzina kojom se kretao automobil u kom je bio Zoran Babić, u tih 15 minuta koliko je, prema snimcima trebalo vozilu trebalo da stigne od pumpe do mesta nesreće, odnosno naplatne rampe Doljevac.

Kako je Espresu potvrđeno, automobil Zorana Babića zaustavio se na jednoj benziskoj stanici u centru Leskovca, u Jadranskoj ulici i s tog mesta uputio se ka napalatnoj rami Doljevac u 08.09 časova, da bi tamo stigao 15 minuta kasnije.

U pitanju je udaljenost od 27 kilometara, što izračunato s brojem minuta koji je bio potreban Babiću da stigne do kobne naplatne rampe daje prosečnu brzinu od 105 km/h.

Ukoliko je išao autoputem, bilo mu je potrebno skoro 39 kilometara, što znači da su vozili prosečno brzinom od skoro 157 km/h.

foto: Ilustracija

Ovim slučajem pozabavio se i Sergej Trifunović na Tviteru:

Podsetimo, nesreća na naplatnoj rampi u Doljevcu dogodila se 31. januara, kada je, kako se sumnja, vozač automobila "škode superb" Dejan S. u kojoj se nalazio tadašnji direktor Koridora Srbije Zoran Babić, pri velikoj brzini naleteo na "opel", u kojem je stradala Stanika Gligorijević, dok je još pet osoba povređeno.

U prvi mah objavljeno je da je škoda do naplatne rampe dojurila brzinom od 172 km/h.

BONUS VIDEO: NIKAD OTVORENIJI INTERVJU SERGEJA TRIFUNOVIĆA: O Đilasu, Tadiću, Jeremiću, Vučiću, drogi, Partizanu, psovanju

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.