MOST NA ADI JE SIMBOL ĐILASOVE KORUPCIJE: Žestoke optužbe Gorana Vesića!
Goran Vesić, Foto: Miloš Miškov

teške reči

MOST NA ADI JE SIMBOL ĐILASOVE KORUPCIJE: Žestoke optužbe Gorana Vesića!

On je naveo da je postavljanje šina preko Mosta na Adi dokaz da ovaj most, koji je koštao do sada preko 400 miliona evra sa pristupnim saobraćajnicima, još nije završen.

Objavljeno:

Goran Vesić, član predsedništva SNS, izjavio je danas da je dobro što se Dragan Ðilas, posle izbornog debakla u Beogradu javio, i to povodom Mosta na Adi, najskupljeg mosta u Evropi koji će, kako kaže, ostati simbol njegove bahatosti i korupcije.

On je naveo da je postavljanje šina preko Mosta na Adi dokaz da ovaj most, koji je koštao do sada preko 400 miliona evra sa pristupnim saobraćajnicima, još nije završen.

- Prošle godine smo morali da uradimo pristupne saobraćajnice od Tošinog bunara sa novobeogradske strane i platili 14 miliona evra. Sada je u toku postavljanje šina koje nas košta 16,5 miliona evra, a tokom ove godine nas čeka izgradnja pristupnih saobraćajnica koje će biti veza mosta sa Rakovicom što će koštati dodatnih 15 miliona evra - kaže on.

Kako kaže Vesić, ako se tome doda izgradnja i Topčiderskog tunela koji će da košta 75 miliona evra da bi most bio u funkciji, onda prosta računica kaže da je potrebno oko 120 miliona evra.

- To znači da će građane Beograda Ðilasovo neznanje i bahatost na Mostu na Adi koštati još najmanje 120 miliona evra - rekao je Vesić.

Vesić je kao primer koliko je skup Most na Adi naveo primer vijadukta Milo u Francuskoj.

- Taj most dugačak 2,5 kilimetara što je 2,5 puta duže od Mosta na Adi, sa sedam pilona prema jednom koliko ima most na Adi i sa visinom najvišeg stuba od 343 metra prema 200 metara koliko je visok Most na Adi koštao je 390 miliona evra, što je manje od Mosta na Adi - rekao je Vesić.

Most na Adi
Most na Adifoto: FoNet

Kada je reč o izboru izvođača za postavljanje šina na Mostu na Adi, jasno je da Ðilas ne razume da na tenderu može da pobedi kompanija koja je dala najnižu cenu, rekao je Veisć i dodao da je Energoprojekt ponudila nižu cenu od stranih kompanija.

Vesić je u tom smislu naveo da je "zapanjen" da Ðilas "ne želi da domaće kompanije rade velike infrastrukturne projekte".

Vesić se osvrnuo na rekonstrukciju Bulevara kralja Aleksandra kada je, kaže, posao dobila kompanija "Balkan gradnja", čija je ponuda bila skuplja od drugih i time je, dodaje, oštećen budžet za 600 miliona dinara.

- I sada će Ðilas za čije je saradnike dokazano da su mešetarili na tenderima nekome da drži lekcije - zapitao se Vesić.

- Ðilas je, kao politički diletant i neznalica lagao građane u kampanji da će tokom izgradnje novog Savskog mosta, Novi Beograd i stari deo grada ostati nepovezani kada je u pitanju tramvajski saobraćaj - istakao je gradski menadžer.

Ðilas je, kaže Vesić, obećavao i da će grad da uvede lične pratioce i personalne asistente, iako su, navodi, uvedeni još 2014. godine.

- U kampanji je obećavao besplatne vrtiće, a dok je vodio Beograd naplaćivao je roditeljima dvostruko višu cenu od zakonom propisane pa sada zbog njegove bahatosti Grad vraća roditeljima skoro četiri milijarde dinara - dodao je Vesić.

Zaključio je da su građanke i građani Beograda dobro prepoznali "Ðilasovu demagogiju pa je doživeo politički debakl".

- Takvim stavom i glasanjem za SNS građani su jasno rekli da bahatost i siledžijsku vlast Dragana Ðilasa ne žele u svom glavnom grada - istakao je Vesić.

BONUS VIDEO:

(Espreso.co.rs/Srbijadanas.com)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.