INOSTRANI MEDIJI OŠTRO O NAPADU NA ADRIJA MEDIJA GRUPU: Vučić pokušava da ugasi svaku kritiku
Foto: Kurir

jasna poruka

INOSTRANI MEDIJI OŠTRO O NAPADU NA ADRIJA MEDIJA GRUPU: Vučić pokušava da ugasi svaku kritiku

Režim Aleksandra Vučića je nakon 25 dana neprekidnih napada i pritisaka preko poreske inspekcije, brutalnim napadom i zloupotrebom ovlašćenja izvršne vlasti, bez ikakvog pravnog osnova blokirao sve račune "Adrija medija grupe"

Objavljeno: 08.07.2017. 20:03h
  • 1

Poreska uprava nije utvrdila nikakvu poresku obavezu AMG, niti je u rešenju o privremenoj meri navela da bilo kakav budući porez može biti utvrđen. Ovom temom su se bavili i pojedini mediji u regionu i inostranstvu.

Naime, austrijska državna televizija ORF smatra da je blokada računa "Adria medija grupe" zbog navodnog duga samo pokušaj svemoćnog srpskog premijera Aleksandra Vučića da ugasi dnevni list Kurir.

Kompanija je objavila da su svi računi srpskog tabloida "Kurir" koji kritički piše o vlasti blokirani na zahtev poreskih organa, prenosi ORF. Takođe, konstatuje se da AMG nema nikakvih dugovanja i da se radi o nezakonitom delovanju vlasti po nalogu predsednika Aleksandra Vučića.

ORF prenosi i glavni tekst sa današnje naslovnice "Diktator Vučić je naredio da se uništi Kurir", i konstatuje da novina oštro kritikuje Vučićev režim već gotovo mesec dana. Iza Vučića su kako prenosi ORF ostala brojna neispunjena obećanja a on je bio uključen i u vanbračne afere i kriminalne aktivnosti.

foto: Printscreen

Televizija takođe prenosi i tvrdnje prorežimskih medija da poreski dug postoji, mada je "Kurir" objavio dokaze za suprotno. ORF na kraju podseća da kritičari optužuju Vučića da hoće da ograniči slobodu medija u zemlji.

foto: Printscreen

I makedonski mediji prate situaciju oko blokade rada AMG. Tako portal Plusinfo.mk u potpunosti prenosi saopštenje kompanije AMG, ali i u posebnom tekstu donosi reakcije javnih ličnosti na ovaj napad i konstatuje da Vučić približava Srbiju Miloševićevom vremenu. Sličan tekst je objavljen i na portalu Sloboden pečat.

Reagovali su i hrvatski mediji, pa tako 24 sata u tskstu "Vučić nezakonitom blokadom računa želi ugasiti list Kurir" prenosi saopšenje AMG u okviru koje posluje i dnevni list Kurir da je blokada računa nezakonita i da je izvršena pod pritiskom režima Aleksandra Vučića.

foto: Printscreen

Crnogorske "Vijesti" objavljuju saopštenje predsednika AMG Aleksandra rodića u kome on tvrdi da se "Vučić odlučio za kriminalni čin harange prema zaposlenima u "Kuriru".

(Espreso.rs/Kurir)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media