Pitate se zašto je zovu MAGISTRALOM SMRTI?Pogledajte jezive podatke o nesrećama na Ibarskoj! (GRAFIK)
Foto: Dragana Udovičić

ne brže od života

Pitate se zašto je zovu MAGISTRALOM SMRTI?Pogledajte jezive podatke o nesrećama na Ibarskoj! (GRAFIK)

Ovo je deonica na kojoj se dešava najviše nesreća u saobraćaju u Srbiji!
Objavljeno:

Koridor 11 nedavno je završen. Nakon što je završen ovaj deo puta, putnici mogu mnogo brže, ali što je najbitnije i bezbednije da putuju do Čačka.

OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!

Autoput Ljig - Preljina dodatno rasterećuje Ibarsku magistralu.

foto: Aleksandar Jovanović Cile

Ova magistrala poznata je kao jedna od najkritičnijih i opasnijih tačaka na srpskim putevima.

U medijima svako malo možemo čitati o ovom putu, i to na stranicama crne hronike.

foto: Nemanja Pančić

"Magistrala smrti", "Čuvajte život na Ibarskoj, jedan sekund nepažnje vam može odneti život", "Pešak poginuo na Ibarskoj", "Teška nesreća na Ibarskoj magistrali", samo neki su od naslova vezanih za ovu saobraćajnicu.

foto: Dragana Udovičić

Ovakvi naslovi ne bi trebalo da nas čude kad se uzme u obzir crna brojkama.

Prema podacima saobraćajne policije u koje smo imali uvid, od 2000. godine do oktobra prošle godine na magistrali smrti poginulo je 676 ljudi!

foto: MUP

Prema ovim podacima, od početka 2000. godine do oktobra 2016. godine na ovoj magistrali dogodilo se 15.754 saobaćajnih nezgoda!

Samo u deset meseci 2016. godine ova magistrala odnela je 23 života!

foto: MUP

Ove brojke su na jednu od najvećih i najprometnijih saobraćajnica stavile “veliku crnu tačku”.

Prema mišljenju Damira Okanovića, direktora komiteta za bezbednost saobraćaja glavni razlog zbog velikog broja saobraćajnih nezgoda na ovoj magistrali je saobraćaj visokog intenziteta.

foto: Printscreen/YOutube/Nasa Televizija

- Prema mom mišljenju, razlog čestih saobraćajnih nesreća je visok nivo intenziteta saobraćaja. Nije problem u Ibarskoj kao putu. Kad biste taj intenzitet saobraćaja premestili na bilo koji drugi put, bilo bi isto. Ono što je problem sa Ibarskom jeste to što je na ovoj magistrali koja je duga 304 kilometra ima na desetine raskrsnica, pešaka, mnogo semafora zbog kojih se i događa veliki broj nezgoda...

- O intenzitetu saobraćaj svedoči i podatak da samo kroz deonicu Orlovača- Ripanj svakog dana prođe 25.000 vozila. Ono što je definitivno jeste da će puštanje u promet Koridora 11 značajno smanjiti broj saobraćajnih nezgoda, a samim tim i crnu brojku nastradalih lica. Veliki broj vozača će se prebaciti na Koridor, pa će se Ibarska znatno rasteretiti - zaključuje Okanović.

(S.T.)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.