POJAVILA MU SE OVA PORUKA KADA SE PRIJAVLJIVAO ZA 100 EVRA: Ako se i vama desilo da iskoči OVO, evo šta da radite!
U slučaju da imate probleme sa prijavom, možete se informisati na specijalizovanom portalu ministarstva finansija, Foto: Profimedia/Ilustracija/Printscreen/https://idp.trezor.gov.rs/

proverite

POJAVILA MU SE OVA PORUKA KADA SE PRIJAVLJIVAO ZA 100 EVRA: Ako se i vama desilo da iskoči OVO, evo šta da radite!

U slučaju da imate probleme sa prijavom, možete se informisati na specijalizovanom portalu ministarstva finansija

Objavljeno: 28.05.2020. 19:46h
  • 8

Iako je prijava za jednokratnu pomoć od 100 evra prošla gotovo besprekorno i većina građana je uspešno dobila novac od države, mali broj ljudi je imao probleme sa prijavom.

Portalu SrbijaDanas.com se javio čitalac kom je prijava odbijena, iako su mu i lična karta i račun u banci važeći.

Naime, na sajtu za podnošenje prijava njemu u polju provere stanja piše da je prijava odbijena usled neispravnosti unetih podataka, i sajt traži novu prijavu sa ispravnim podacima.

foto: Printscreen

Zatim, kada pokuša ponovo da se prijavi, pojavi se crveni boks na kome piše: "Fizičko lice sa navedenim podacima je već registrovano u sistemu za jednokratnu pomoć".

foto: Printscreen

On je zatim pozvao broj 0800 101 100, gde se putem govornog automata prijavio za 100 evra. Tom prilikom je ostavio i svoj broj telefona, na koji treba da mu stigne poruka o stanju njegove prijave.

U slučaju da imate probleme sa prijavom, možete se informisati na specijalizovanom portalu ministarstva finansija namenjenom za reklamacije, ili na broj telefona 0800 101 100.

Da li ste i vi imali slične probleme? Ako jeste pišite nam u komentarima.

Bonus video:

(Espreso.rs/Srbijadanas.com)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media