TRAŽILI ČAK 11.000, A REKLI 4.500: Beograđanin PROKLINJE DAN KAD JE ZVAO ELEKTRIČARA, ima dobar razlog za to!
Ilustracija, Foto: Profimedia

ima li kraja bezobrazluku?

TRAŽILI ČAK 11.000, A REKLI 4.500: Beograđanin PROKLINJE DAN KAD JE ZVAO ELEKTRIČARA, ima dobar razlog za to!

Novi zakon o zaštiti potrošača trebalo bi da stane na put tako što će majstor za sve usluge skuplje od 5.000 dinara biti u obavezi da izda predračun sa specifikacijom usluga

Objavljeno:

Poučeni i svojim i tuđim iskustvom, do majstora je sve teže doći. Malo ih je, i kada god da pitate vodoinstalatera, električara, molera i dr. uglavnom vam odgovori da ima posla preko glave. Sve ovo dodatno podiže cene njihovih usluga.

Neretko ta usluga na kraju bude višestruko veća od one ugovorene pre početka intervencije.

Tako je jedan Beograđanin objavio je na društvenoj mreži Fejsbuk svoje neprijano iskustvo sa majstorom, tačnije električarem koga je pozvao da mu popravi bojler.

- Preko telefona rekli su mi cenu od 4.500 dinara. Kasnili su dva i po sata. Kad je majstor došao i otvorio bojler, tražio je 7.500 za istu uslugu plus još 3.200 dinara za sigurnosni ventil. Kad sam mu rekao da ne želim da dam skoro 11.000 dinara, jer mi je rečeno 4.500, ubeđivao me je da nije tako. Na kraju nije hteo da izađe iz stana i tražio je 3.500 za dolazak i otvaranje bojlera. Ugasio mi je cigaru u lavor iako sam mu dao pikslu. Ostavio je otvoren bojler da kaplje. Naravno, dinara dobio nije. Prevaranti, zaobići u širokom luku - napisao je čovek i ostavio link oglasa preko koga je angažovao sporni servis, a u kome je istaknut samo broj telefona i spisak usluga, ali ne i cenovnik.

Ilustracija
Ilustracijafoto: Profimedia

Novi zakon o zaštiti potrošača trebalo bi da stane na put tako što će majstor za sve usluge skuplje od 5.000 dinara biti u obavezi da izda predračun sa specifikacijom usluga, smatraju u Nacionalnoj organizaciji potrošača.

- Svakako, i prema trenutno važe- ćem zakonu, ponuđena cena uslu- ge ne bi smela da se povećava za . više od 15 odsto. Savetujemo da uvek birate registrovane majstore i firme jer samo u toj situaciji možete ostvariti vaša zakonska prava i imati kakvu-takvu zaštitu - kažu u NOPS-u.

Šta kaže novi zakon?

Za svaku uslugu skuplju od 5.000 dinara majstor će morati da vam dostavi predračun koji će sadržati koliko košta ta usluga. Ukoliko se striktno naznači koliko usluga košta, nakon popravke cena nikako ne sme biti veća. Ipak, majstori imaju pravo da u predračunu napišu da cena može varirati zbog nekih opravdanih razloga , ali ni u tom slučaju povećanje cene usluge u odnosu na cenu u predračunu ne sme biti veće od 8 odsto.

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.