FANTA napravila najbolju kampanju na DRUŠTVENIM MREŽAMA ove godine!
Foto: Promo

pun pogodak

FANTA napravila najbolju kampanju na DRUŠTVENIM MREŽAMA ove godine!

Tokom kampanje svaki story imao je u proseku oko 6.500 pregleda, a broj FantaSRB pratilaca je porastao za 400 odsto, sa 2000 na 8.000
Objavljeno: 09:23h

Ljubiteljima društvenih mreža sigurno nije promaklo da je ove godine u prvi plan iskočio Snapchat. Jedinstvena aplikacija koja vam omogućava da sa pratiocima delite zanimljiv sadržaj, bilo putem videa ili fotografije, sa samo jednom cakom- sadržaj može biti maksimalne dužine do 10 sekundi i nestaje nakon 24 sata! Praktično, sadržaj se "samouništava" po isteku 24 sata, a vi ste na neki način prinuđeni da zapamtite šta je to što ste videli kroz jedan snep, ili priču!

OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!

I mada Snapchat postoji od 2011. u Srbiji je stidljivo počeo da se koristi tek prošle godine, ali se prava ekspanzija desila u poslednjih 12 meseci. Privukao je mahom tinejdžere i to iz više razloga. Smorio ih je Facebook, Twitter ih nikada nije ni zanimao, a ni Instagram više nije što je nekad bio, pa su u Snapchatu našli savršeno utočište. Previše je komplikovan da bi ga matorci koristili i skapirali, mora se biti brz, vispren i uvek spreman za potezanje kamere telefona. Dakle, ova igračka je samo za njih. Tu se mogu dobro zabaviti, a da ih niko u tome ne ometa.

Dobra zabava i zanimljiv sadržaj su ovde ključne reči, te je samo preostalo videti ko će se najbolje snaći u ovoj dinamičnoj areni. Tu na scenu stupa heroj iz naslova, odnosno Snapchat nalog koji je napravio najviše "buke" u 2016- FantaSRB. Brend koji se percipira kao katalizator zabave pronašao je svoje prirodno okruženje upravo na Snapchatu i to uz pomoć najpopularnijih Jutjubera Srbije. Fanta je prilično hrabro odlučila da isproba Snapchat i to kako bi upravo kroz ovaj kanal promovisala novu, uvrnutu flašu. U tom poduhvatu odlučili su da veruju svojim influenserima i omoguće im da u potpunosti preuzmu kampanju!

foto: Promo

Okupili su grupu od šest najuticajnijih Jutjubera koju su činili: Yasserstain, Srpski tutorijali, Kovalska, Zvoganj, PCAXE i Serbian Lesson Guy, koja je imala specijalan zadatak. Ideja je bila da se iskoristi izgled redizajnirane Fanta boce, čije dno izgleda kao da je uvrnuto i napravi niz uvrnutih izazova. Fanovi Fante su pozvani da smisle uvrnute izazove, koje su Jutjuberi zatim izvršavali i to kroz Snapchat stories. Krajem svake nedelje objavljivane su i kompilacije svih Jutjubera za odgovarajući izazov, za slučaj da je neko nešto propustio.

Kako se broj fanova na FantaSRB Snapchatu povećavao tako je postajalo jasno da Snapchat ima ozbiljan potencijal da postane omiljena društvena mreža mladih u Srbiji.

Tokom kampanje svaki story imao je u proseku oko 6.500 pregleda, a broj FantaSRB pratilaca je porastao za 400 odsto, sa 2000 na 8.000. Najave izazova, postavljene na Jutjub kanalima influensera, imale su oko 50.000 pregleda u proseku, dok kompilacije objavljene na kraju svake uspešno završene sedmice imaju prosečno 100.000 pregleda. Broj pratilaca na FantaSRB Snapchatu rastao je iz dana u dan, a ovaj efekat se prelio i na Fanta Instagram, koji u ovom trenutku broji čak 55.000 pratilaca i najveći je u regionu!

foto: Promo

Kako se sve završilo? Naravno, happy endom i to na velikom Fanta Uvrnutom okupljanju u Nišu, gde su Yasserstain i ekipa napravili veliki koncert za 3000 fanova.

Ali, da li je tu stvarno bio kraj? Budući da je Fanta dobila nekoliko prestižnih marketinških nagrada, što u Srbiji što u regionu, može se reći da buz oko Snapchat-a i dalje traje.

Fanta se našla među finalistima Weekend Media festivala u Rovinju u kategoriji Digital Mix, a zatim je osvojila prvu nagradu na festivalu KAKTUS za "Best Social Media Campaign’". Nagrade su nastavile da se nižu, te je tako Fanta osvojila Golden Sempler na prestižnom SEMPL festivalu u Sloveniji u kategoriji Best Social Media Campaign. Na nedavno održanoj IABMixx konferenciji u Beogradu, Fanta je takođe bila u fokusu budući da je pored nagrade "Best Brand Awareness Campaign" osvojila i Grand Prix kao najbolja digitalna kampanja u Srbiji u poslednje dve godine.

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.