EFEKAT NOVIH MERA ĆE BITI VIDLJIV TEK ZA NEDELJU, DVE! Direkto SZO za Srbiju ukazao na njihov značaj
Direktor kancelarije Svetske zdravstvene organizacije za Srbiju Marijan Ivanuša, Foto: Youtube printscreen/RTS

tek ćemo videti

EFEKAT NOVIH MERA ĆE BITI VIDLJIV TEK ZA NEDELJU, DVE! Direkto SZO za Srbiju ukazao na njihov značaj

Na podsećanje da postoji zabrana okupljanja više od 30 ljudi na jednom mestu, Ivanuša je upitao da li se ona dovoljno poštuje

Objavljeno:

Direktor kancelarije Svetske zdravstvene organizacije za Srbiju Marijan Ivanuša rekao je jutros da će, ako se pojedine restriktivnije mere usvoje danas na sednici Kriznog štaba, njihov efekat biti vidljiv tek za nedelju-dve, te je stoga ukazao na značaj pridržavanja svih poznatih mera - držanje fizičke distance i nošenje maski.

- Ako se danas usvoje mere, videćemo njihove rezultate kasnije. Brojke će da rastu sledeće dve nedelje pre nego što se vide efekti mera - istakao je Ivanuša.

On je dodao da su ljudi u trenutku kada se mere usvajaju zbunjeni i pitaju zašto moraju da poštuju mere, ne izlaze, ne idu na svadbe, slave i da se ne druže, a brojke su i dalje niske.

Kako je kazao, između usvajanja mera i epidemiološke situacije teško je naći pravu ravnotežu i ljudi moraju da shvate zašto su mere potrebne, jer, ako bude suprotno, neće ih poštovati.

- Treba obezbediti fizičku distancu, a ako ona nije moguća korišćenje maski. To se iznova ponavlja ali kad vidite kako se ljudi ponašaju - naveo je Ivanuša.

Na podsećanje da postoji zabrana okupljanja više od 30 ljudi na jednom mestu, Ivanuša je upitao da li se ona dovoljno poštuje.

- Zašto uostalom vidimo da neke zemlje u Evropi uvode policijski čas. Pa da bi ''zatvorili život'' između 21 uveče i 6 ujutro. Ni ljudima nije lako, to treba priznati, ali osnovne mere nisu komplikovane već vrlo jednostavne i nije ih teško poštovati - zaključio je Ivanuša.

Bonus video:

(Espreso.co.rs/Tanjug)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.