OVO JE NAČIN DA KONTAKTIRATE INSPEKCIJU: Građani treba ovo da znaju!
Foto: Printsrkin

prijavite nepravilnost

OVO JE NAČIN DA KONTAKTIRATE INSPEKCIJU: Građani treba ovo da znaju!

"U ovom periodu, dnevno je stizalo više od 70 različitih prijava, a nadležnim inspekcijama prosledjena je skoro polovina od ukupno pristiglih predmeta", rekao je rukovodilac Jedinice za podršku Koordinacionoj komisiji za inspekcijski nadzor Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave Dragan Pušara.

Objavljeno: 23.05.2020. 21:16h

Građani i privrednici Srbije mogu onlajn i telefonom Kontakt centru republičkih inspekcija koji pokriva rad 44 inspekcije, da prijave nepravilnosti, a te prijave brzo se prosledjuju nadležnoj inspekciji na postupanje.

Kako je večeras objavila je TV N1, tokom šest nedelja rada Kontakt centru na telefon 011 6350 322 i putem sajta www.inspektor.gov.rs dnevno se javljalo više desetina prijava.

"U ovom periodu, dnevno je stizalo više od 70 različitih prijava, a nadležnim inspekcijama prosledjena je skoro polovina od ukupno pristiglih predmeta", rekao je rukovodilac Jedinice za podršku Koordinacionoj komisiji za inspekcijski nadzor Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave Dragan Pušara.

Kako je objasnio, operateri i analitičari predstavku obradjuju i prosledjuju nadležnoj inspekciji.

"Ono što je kvalitet više jeste to što podnosilac predstavke, može da ostane anoniman, ali ukoliko se identifikuje, dobiće informaciju o sudbini njegove predstavke i biće obaveštavan elektronskim putem sve do ishoda inspekcijskog nadzora", kazao je Pušara.

Kako je dodao, u Kontakt centru se trude da gradjane jasno upute na nadležnosti ovih inspekcija.

"Kada je primimo mi je prosledimo na odgovarajući nivo lokalne inspekcije, u zavisnosti o kom se gradu ili opštini radi a stranku uputimo na nadležnost tog grada ili opštine", rekao je Pušara.

Na isti način funkcioniše i saradnja sa privredom, objanili su nadležni.

Državni sekretar Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave Zoran Kasalović kazao je da je nakon proglašenja pandemije korona virusa i potrebe za efikasnijim radom Kontakt centar je počeo da radi pre vremena.

"On je značajan zbog toga što sada gradjani i privrednici mogu bez puno lutanja i gubljenja vremena, kao i bez poznavanja nadležnosti odredjenih inspekcija, da brzo reaguju, prijave nepravilnosti ili nelojalnu konkurenciju i da Kontakt centar reaguje vrlo brzo dostavljanjem primedbi nadležnim inspekcijama na postupanje", istakao je Kasalović.

Iz Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave podsetili su da je reforma inspekcija deo je ukupne reforme javne uprave koju u Srbiji podržava Evropska unija.

Precizirano je da je Evropska unija sa tri miliona evra, kroz mehanizam sektorske budžetske podrške, finansijski podržala i modernizaciju inspekcijskog nadzora, a posebno izradu i objavljivanje kontrolnih lista svih republičkih inspekcija.

BONUS VIDEO:

(Espreso.rs/Tanjug)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media