Coca-Cola podrška ambicioznim mladim ljudima - oslonac u pravo vreme
Ilustracija, Foto: Promo

profesionalni napredak

Coca-Cola podrška ambicioznim mladim ljudima - oslonac u pravo vreme

Odgovorno i dosledno, Coca-Cola HBC spaja svoje međunarodno iskustvo, mladalački entuzijazam i ambiciju sa realnim potrebama tržišta

Objavljeno: 11.10.2019. 16:29h
  • 9

Profesionalni napredak i uspešna karijera rezultat su napornog rada onih koji kontinuirano ulažu u svoje obrazovanje i nastoje da svoje znanje obogate dodatnim profesionalnim iskustvima. Šanse se ne čekaju, već stvaraju. Ipak, motivisanom mladom čoveku neophodna je podrška – neko ko će prepoznati njegov potencijal, osnažiti i uobličiti talenat.

Svesna značaja ulaganja u mlade i njihov razvoj, Coca-Cola HBC Srbija odlučila je da osnaživanje ambicioznih mladih ljudi postavi među svoje strateški najvažnije zadatke. Kompanija je pokrenula platformu Coca-Cola mladima, kojim je dodatno pružila potporu postojećim programima edukacije, prakse i zapošljavanja: Budućnost #za5, Coca-Cola podrška mladima, Coke Summership, RISE management trainee program. Značaj ovih programa ogleda se pre svega u njihovim rezultatima – broju onih koji programe pohađaju, ali i onih koji su nakon prođene obuke dobili posao, razvili sopstveni biznis ili se odlučili za dalje školovanje.

Kompanija se tu ipak ne zaustavlja! Kako bi dodatno motivisala mlade da ostanu u Srbiji, izgradili uspešnu karijeru i profesionalno se razvijali, Coca-Cola HBC Srbija blisko sarađuje i sa fakultetima. Najbolji primer za to je strateško partnerstvo sa Fakultetom organizacionih nauka koje postoji već punu deceniju.

Coca-Cola HBC i FON potpisali su nedavno i ugovor o nastavku saradnje koja je do sada bila izuzetno plodna. Preko 4 500 studenata učestvovalo je u različitim programima obuke, treninzima i razmenama, a preko 150 menadžera kompanije bilo je angažovano u ulozi predavača i mentora nesebično deleći svoje znanje i ekspertizu. Studenti su u proteklom periodu više od deset puta boravili u poseti kompaniji u Beogradu, imali priliku da se upoznaju sa proizvodnjom i poslovanjem, ali i učestvovali u brojnim takmičenjima u pripremi studija slučaja gde su pokazali izuzetan talenat, kreativnost i posvećenost.

Odgovorno i dosledno, Coca-Cola HBC spaja svoje međunarodno iskustvo, mladalački entuzijazam i ambiciju sa realnim potrebama tržišta. Na taj način, kompanija pokazuje da zaista oseća realne potrebe zajednice u kojoj posluje i predano radi na stvaranju boljeg i prosperitetnijeg društva zasnovanog na obrazovanim mladim ljudima spremnim da uče i napreduju.

(Espreso.rs)

 


 


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media