Molson Coors: Krupnim koracima ka ostvarenju ciljeva do 2025. godine!
Apatinsko pivo, Foto: Promo

briga o životnoj sredini

Molson Coors: Krupnim koracima ka ostvarenju ciljeva do 2025. godine!

I u decenijama koje dolaze, kroz brojne aktivnosti i odgovorno poslovanje pozitivan „pivski trag“ svih Molson Coors članica ostaje prioritet

Objavljeno: 04.10.2019. 11:04h
  • 3

Sve su glasniji apeli za očuvanje planete i brigu o životnoj zajednici. Kretanje stanovništva i novi trendovi, sve veća zabrinutost povodom klimatskih promena, zagađenja plastikom, kao i insistiranje na transparentnosti, postaju izazovi sa kojima se svakodnevno suočavaju industrije alkoholnih i bezalkoholnih napitaka.

Idući u korak sa vremenom, kompanija Molson Coors Brewing Company do 2025. godine postavila je visoke ciljeve u pravcu očuvanja životne sredine. Jedan od ciljeva jeste i omogućiti da se što veći procenat ambalaže koristi višekratno, da se reciklira, kao i da bude biorazgradiv.

Apatinska pivara, kao deo pivarske grupacije Molson Coors, kroz mnogobrojne aktivnosti ide u korak sa planovima koji se postavljaju globalno, i vodi računa da ostvari pozitivni uticaj na poslovanje, zajednicu i okolinu u kojoj posluje ostavljajući svojevrsni trag (Beer print).

Pozitivan uticaj u Srbiji Apatinska pivara ostvaruje kroz promovisanje odgovorne konzumacije, održive proizvodnje piva, doprinos zajednici i kreiranje pozitivne poslovne kulture.

Odgovorna konzumacija alkohola – Odgovorna konzumacija jedan je od prioriteta svih pivara Molson Coors grupacije. Upravo zato sve zajedno rade da do 2025. smanje neodgovorno i neprimereno konzumiranje alkohola za 10%. Ovom cilju znatno doprinosi i lokalna kampanja Apatinske pivare „Kad pijem, ne vozim“, koja već 13 godina utiče edukuje vozače o odgovornoj konzumaciji.

Održiva proizvodnja piva – Molson Coors grupacija obavezala se da će do 2025. nastojati da ne odlaže industrijski otpad na deponije kako bi ostvarili „zero waste to landfill“. Na polju održive proizvodnje piva, Apatinska pivara sledi sve ekološke zahteve, racionalizuje potrošnju vode, ugljen-dioksida i struje, a umesto sirove nafte, koristi se prirodni gas. Istovremeno, kroz kampanju „Reciklirajte i Vi“ efikasno se podstiče pravilno odlaganje ambalažnog otpada i širi svest o važnosti reciklaže.

Doprinos zajednici – Apatinska pivara je već 10 godina partner BELHospice centru, a baveći se sportom do sada je donirano 3 miliona dinara za prvi palijativni centar. Istovremeno, Pivara je dugogodišnji partner akcije Čep za hendikep, kao i Paraolimpijskom komitetu Srbije. Pozitivan uticaj širi kroz brojne donacije zajednici i učešće u humanitarnim manifestacijama.

Dobra poslovna kultura – Među zaposlenima se neguju talenti i širi se znanje stečeno na svim meridijanima, dok se kroz program “Kako si danas” promovišu zdrave životne navike i balans između poslovnog i privatnog života.

I u decenijama koje dolaze, kroz brojne aktivnosti i odgovorno poslovanje pozitivan „pivski trag“ svih Molson Coors članica ostaje prioritet.

 

(Espreso.rs)

 

 


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media