MARTIN VORD: Potrošači danas imaju veoma, veoma visoka očekivanja
Martin Vord, viši upravnik Oracleove jedinice za iskustvo korisnika za cloud software, savetnik, mentor i investitor u start-ap areni, Foto: Nemanja Nikolić

Weekend Media Festival Rovinj

MARTIN VORD: Potrošači danas imaju veoma, veoma visoka očekivanja

Oracleov savetnik za iskustva korisnika govori za AMG

Objavljeno:

U toku je poslednji dan najvećeg komunikacijskog festivala u ovom delu Evrope, 12. Weekend Media Festivala u Rovinju. Ovaj festival, koji je počeo u četvrtak, okupio je oko 5000 učesnika, koji su pažljivo pratili predavanja i panele 150 eminentnih stručnjaka u pet dvorana.

Adria Media Grupa, kao jedna od vodećih medijskih kuća u regionu, izveštava o svim dešavanjima na ovom značajnom festivalu.

Zapaženo i bitno predavanje održao je Martin Vord, viši upravnik Oracleove jedinice za iskustvo korisnika za cloud software, savetnik, mentor i investitor u start-ap areni.

foto: Nemanja Nikolić

Vord je govorio o tome da živimo i radimo u burnim vremenima, i da će ta oluja postati žešća: očekivanja mušterija se susreću sa razornim inovacijama, dubokim kulturnim promenama, i tako nastaje "savršena oluja". On govori o tome šta preduzeća moraju da rade da bi preživela turbulencije koje dolaze.

Jesmo li razočarani u tehnologiju? Koliko ona pravi koristi, a koliko štete, kad je reč o medijima, a i inače?

- U mojoj oblasti, tehnologija je ključna za pružanje fantastičnog iskustva za korisnike. Potrošači u današnjem svetu imaju veoma, veoma visoka očekivanja. Oni očekuju da im se da ono što žele, kad ga oni žele, onako kako oni žele. Tehnologija igra veoma bitnu ulogu u pomaganju kompanijama da ispune ta očekivanja.

Šta je bitnije u medijima, tehnologija ili sadržaj, ideja? Kako ih kombinovati i dobiti pravi miks?

- Očigledno, sve te stvari su važne. Ako gledate vrednost isporuke, jedna od najvažnijih stvari danas je da upravljate podacima. Ako podatke rešite kako treba, sledeća stvar koju treba da uradite je da na pravi način postavite stvari oko toga, a zatim je sve u načinu na koji vršite interakciju sa korisnicima i isporučujete. Sve je važno. Ideje su takođe veoma bitne, jer živimo u svetu u kojem sve kompanije moraju konstantno da inoviraju, kako bi bile u stanju da isporučuju ono što korisnici žele. Ideje jesu važne, ali su samo jedan deo inovacije.

Šta za vas znači učešće na ovom festivalu? Zašto su ovakvi skupovi bitni?

- Ovde ima mnogo organizacija, i mi svi živimo u veoma kompleksnom svetu koji se menja veoma, veoma brzo. Ja ovu situaciju nazivam "savršenom olujom", gde imamo masivna očekivanja, mnogo načina usluživanja mušterija, i sve to mora da bude veoma brzo. Tako da je veoma bitno, za nas u Oracleu, da razgovaramo sa ljudima iz organizacija o ovoj "savršenoj oluji" i objasnimo im kako možemo da im pomognemo da ispune očekivanja svojih korisnika pomoću naše tehnologije.

Na koji način su društvene mreže bitne za korisničko iskustvo?

- Kad gradite sliku korisnika, nemate samo osnovne informacije, kao što su ko su oni, gde žive i tako dalje, imate mnoštvo drugih informacija koje nisu strukturalne, kao što su kanali društvenih mreža, video, četovi i tako dalje. I veoma je važno biti u stanju da se to "uhvati" i iskombinuje sa strukturalnim podacima, kako bi se stvorila cela slika mušterije i omogućilo mu se potpuno iskustvo. Tako da podaci sa društvenih mreža imaju ogroman uticaj na to kako se pruža usluga i veoma je bitno

Šta mislite o influencer marketingu?

- Mislim da je advocacy marketing nešto što je veoma, veoma moćno, a kad je reč o influencer marketingu, mislim da i on ima mesto. Ali mislim da je budućnost u advocacy marketingu, gde brendovi rade zajedno sa svojim vernim mušterijama da prenesu svoju poruku na tržište.

Šta možemo očekivati u budućnosti?

- Da će postojati mnogo novih načina da se stupa u kontakt sa korisnicima. Trenutno se mnogo priča, na primer, o virtuelnoj realnosti, ili o "pojačanoj" realnosti, i drugim načinima da se pružaju nova iskustva. Nastavićemo da vidimo kako se pojavljuju novi i novi kanali, a ono što treba da rade vodeće kompanije je da pokušaju da idu u korak s tim i da pruže svojim korisnicima najbolje moguće iskustvo, preko bilo kog kanala. Oni će znati sve o vama i iskoristiće to znanje i isporučiti vam sjajno iskustvo, kako bi ostali u vrhu.

(AMG)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.