Saznali smo kakva će biti predsednička kampanja, koja lica prodaju naslovnice i zašto sve mora početi i završiti
Veliko interesovanje privukao je panel Ko to tamo peva?: Novi talas muzičkih trendova u regiji, Foto: Promo

Weekend Media Festival

Saznali smo kakva će biti predsednička kampanja, koja lica prodaju naslovnice i zašto sve mora početi i završiti

Šta je dobra naslovnica i zašto je važna raspravljali su glavni urednici izdavačkih kuća iz Hrvatske Goran Gavranović, Slovenije - Robert Botteri i Srbije - Veljko Lalić

Objavljeno:

Veliko interesovanje privukao je panel Ko to tamo peva?: Novi talas muzičkih trendova u regiji, a po prvi puta dodeljena je i nagrada za najboljeg političkog PR-a. Megafon 2019. otišao je u ruke Marka Milića iz Kancelarije predsednika Vlade.

- Nikad se nisam bojala, pevala sam pesme koje niko ne bi pevao“, poručila je Severina Kojić na jednom od najposećenijih panela Ko to tamo peva: Novi talas muzičkih trendova u regiji na kojem se raspravljalo o novom muzičkom žanru, kombinaciji folka i hip-hopa, koji je pokorio celu regiju. Uz Severinu, na panelu su učestovali i Tonči Huljić, Relja Milanković Reksona i Stefan Đurić Rasta. "Postoji samo jedno generalno pravilo, da na početku i na kraju sve završi na nečemu što zovemo folk. Možemo se mi s time sprdati, ali postoji nešto što je zapisano u DNK ovih prostora - kazao je Huljić i zaključio kako ljudi u Srbiji žive za muziku, a u Hrvatskoj žele živeti od muzike.

foto: Promo
foto: Promo

Najveći hrvatski komunikacijski stručnjaci i politički novinari raspravljali su o tome šta očekuju od predsedničkih izbora na panelu Svi predsednikovi ljudi. Andrija Jarak istaknuo je da bi ovo mogla biti najdosadnija kampanja do sada te da postoje četiri teme koje pale hrvate, a to su partizani, ustaše, mito i korupcija. Nakon panela dodeljen je ‘Megafon 2019.’ za najboljeg hrvatskog političkog PR-a, a nagradu je dobio Marko Milić iz kancelarije predsednika Vlade.

foto: Promo

Na jednom od prvih panela, Panic At The Disco: Mediji, javni sektor i kultura raspravljalo se o Rijeci koja je odabrana za Evropsku prestonicu kulture 2020. godine.

- Ovaj projekt je skup, veliki i vidljiv i imaće efekta na sve, pa čak i na brodogradnju - kazao je Ivan Šarar, pročelnik za kulturu grada Rijeke.

foto: Promo

Šta je dobra naslovnica i zašto je važna raspravljali su glavni urednici izdavačkih kuća iz Hrvatske Goran Gavranović, Slovenije - Robert Botteri i Srbije - Veljko Lalić na panelu Dobra naslovnica je dobra naslovnica. Botteri je istaknuo da na naslovnicama u Sloveniji najviše interesa izazivaju Tito, Hitler i Žižek.

- Dobra naslovnica jednom nedeljniku može povećati prodaju za 50 posto. U dnevnom listu poput 24 sata, naslovnica povećava prodaju za 5 ili 10 posto, a nekada je to bilo i do 30 - otkrio je glavni urednik 24 sata Goran Gavranović.

foto: Promo

Na ovogodišnji Weekend došao je i AJ Coyne, kreativac australijskog ogranka BBDO-a koji je na predavanju How Creativity can save our wildlife predstavio projekt the Lions Share, inicijativu koja za cilj ima da podstakne brendove koji se reklamiraju koristeći životinje da ulože u njihovu zaštitu. Do sada je prikupljeno 16 miliona dolara, a Coyne se nada da će dostići cilj od 100 miliona.

foto: Promo

Dve trećine dece koja trenutno idu u osnovnu školu radi će poslove koji danas ne postoje, zaključeno je na panelu Digital Challengers. Da ne treba strahovati od robota jer ćemo s robotizacijom zarađivati isto ili više s više slobodnog vremena i imati kvalitetniji život istakli su učesnici Joško Mrndže (Google), Željko Kukurin (Valamar Riviera), Milan Mirjanič (McKinsey) i Andrej Grubišić (Grubišić i partneri). „Naša priča o digitalizaciji znači da danas iz Upravne zgrade u Poreču radimo prodaju od 100 miliona evra ili 45 posto ukupne prodaje Valamara i komuniciramo sa milionima gostiju iz celog sveta. Verujem da su prilike za digitalizaciju u hotelijerstvu i industriji putovanja enormne“, dodao je Kukurin.

foto: Promo

Početak prvog dana festivala obeležio je i prvi video prenos s drona na 5G mreži u ovom delu Evrope uspostavljen između Rovinja i prvog 5G ostrva u Hrvatskoj – ostrvo Krk. U glavnu dvoranu Weekenda uključen je live prenos leta dronom iznad Krka, a publici se sa Krka na 5G mreži obratio i Srđan Kovačević, izvršni direktor startupa Orqa. Testiranje se sprovelo na uživo 5G mreži, čime je Hrvatski Telekom prikazao kako će izgledati budućnost tehnologije.

FOX Networks Group Hrvatska na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu organizovala je izložbu pod nazivom National Geographic: Women - A century of change kojom slavi snažne, hrabre i istrajne žene svih svetskih kultura i naroda.

(AMG)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.