Nacionalna donatorska kampanja za podršku NURDOR-u
Jelena Ristić, Foto: Promo

#IJaPodrzavamSupereheroje

Nacionalna donatorska kampanja za podršku NURDOR-u

Cilj ove saradnje je podrška roditeljima i malim SUPERHEROJIMA – deci koja vode najvažniju bitku u svom životu

Objavljeno:

Od 20. marta pokrenuta je zajednička, do sada najveća nacionalna donatorska kampanja kompanijeMastercard i Nacionalnog udruženja roditelja dece obolele od raka (NURDOR) kako bi se obezbedila nova NURDOR roditeljska kuća.

Cilj ove saradnje je podrška roditeljima i malim SUPERHEROJIMA – deci koja vode najvažniju bitku u svom životu. Ovim povodom razgovarali smo sa Jelenom Ristić, direktorom za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard.

Šta vas je navelo da pokrenete ovu nacionalno donatorsku kampanju?

Održivost je deo naše poslovne strategije, zasnovana na fundamentalnoj pretpostavci da poslujemo dobro time što činimo dobro. Na tržištima širom sveta, pravimo pouzdane veze sa onima koji mogu da pokrenu akciju, stvaramo ekosisteme i infrastrukturu koja postavlja temelje za dugoročni inkluzivni rast. Mastercard nastoji da osnaži pojedince da pokrenu značajne inicijative koje će koristiti njihovim lokalnim zajednicama i doprineti razvoju celokupnog društva. Upravo zato, krajem 2018. godine sproveli smo studiju ,,Stavi ono do čega ti je stalo na prvo mesto” koja je za cilj imala da pokaže šta to pojedinci smatraju da treba promeniti ili u šta treba ulagati kako bi unapredili i poboljšali svoje lokalne zajednice. Rezultati studije su pokazali da su naši građani spremni da se uključe u inicijative koje bi poboljšale zdravstvo, kao i da je to oblast gde je potrebna veća podrška privatnih kompanija. Zbog toga smo i odlučili da započnemo saradnju sa NURDOR-om, koji već 15 godina u kontinuitetu konstantno pruža logističku, stacionarnu, psihološku i socijalnu podršku deci koja se bore protiv raka – malim superherojima i njihovim roditeljima. NURDOR se suočava sa konstantnom potrebom za širenjem smeštajnih kapaciteta, tako da je sada neophodno obezbediti veću roditeljsku kuću u Beogradu.

Donatorska kampanja za NURDOR
Donatorska kampanja za NURDOR foto: Promo

Koliko je važan ovaj projekat i uopšteno roditeljska kuća i zašto baš u Beogradu?

Roditeljska kuća je od neprocenjive važnosti za porodice koje nisu iz Beograda a koje se suočavaju sa izazovima koje lečenje dece donosi. Roditeljima je potrebna sva moguća podrška kako bi se usredsredili isključivo na oporavak dece, a sistem roditeljske kuće ne podrazumeva samo smeštaj, već kompletnu negu i brigu za vreme koliko traje lečenje što je minimum godinu dana. Pored svakodnevnog prevoza na terapije i nazad, NURDOR obezbeđuje uvek dostupnu psiho-socijalnu podršku, posete volontera i boravak u porodičnoj atmosferi u kojoj roditelji zajedno pružaju jedni drugima oslonac i podršku. Od neizmernog značaja je da se za male SUPERHEROJE obezbedi, prostor prilagođen njima i njihovim potrebama, gde imaju svoje detinjstvo i gde mogu da se osećaju kao kod kuće. Projekat se realizuje u Beogradu jer je on najveći dijagnostički i terapijski centar u Srbiji i najveći broj dece obolele od raka iz svih krajeva zemlje dolazi na lečenje upravo u glavni grad.

Koja je uloga kompanije Mastercard i kakav značaj za vas ima ova donatorska kampanja?

Kao društveno odgovorna kompanija posvećeni smo tome da budemo pokretač pozitivnih promena u zajednicama u kojima poslujemo. Prava promena podrazumeva i da kompanije preduzmu akcije, tako što će iskoristi svoju tehnologiju i infrastrukturu, kapital i kreativnost i sposobnost za kreiranje rešenja. Ključna komponenta naše strategije je da poslujemo na otvoren i transparentan način, unapređujući inkluzivni rast, inspirišući zaposlene i slušajući potrebe zajednice kako bismo stvorili uslove koji povoljno utiču kako na živote pojedinaca i unapređenje društva, tako i na poslovanje kompanije na svim tržištima na kojima posluje.

Dugoročna posvećenost NURDOR-u podrazumeva u prvoj fazi nacionalnu donatorsku kampanju. Pored naše finansijske podrške, uz podršku NALED-a i RTS-a pokrenuli smo kampanju kojom želimo da utičemo na podizanje svesti o važnosti NURDOR roditeljske kuće. Želimo da doprinesemo da se šira zajednica, pojedinci, ali i druge organizacije priključe ovoj kampanji. Dodatno, pružićemo podršku u unapređenju organizacionih kapaciteta NURDOR-a, omogućavajući da naše tehnologije budu upotrebljene za podršku i pomoć onima kojima je to potrebno, i realizovaćemo dalje aktivnosti na promociji konstantnih potreba organizacije.

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.