KREATIVNA INDUSTRIJA VAŽNA ZA RAZVOJ REGIONA: Biznis lideri McCann Worldgroup u Beogradu
Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe na konferenciji, Foto: Promo

PRVI PUT U PRESTONICI SRBIJE

KREATIVNA INDUSTRIJA VAŽNA ZA RAZVOJ REGIONA: Biznis lideri McCann Worldgroup u Beogradu

“Ovaj sastanak je važan ne samo što učitava Beograd na mapu svetske marketinške scene, već i pomaže razvoj kreativne industrije u Srbiji i regionu"

Objavljeno:

O kreativnoj industriji kao rastućoj privrednoj grani razgovarali su u Beogradu vodeći stručnjaci iz sveta marketinga koji posluju u okviru McCann Worldgroup. Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe i domaćin ovog skupa koji je prvi put održan u Beogradu, kaže da je ovo bila prilika za razgovor o budućnosti marketinga.

I&F McCann Grupa
I&F McCann Grupa foto: Promo

“Ovaj sastanak je važan ne samo što učitava Beograd na mapu svetske marketinške scene, već i pomaže razvoj kreativne industrije u Srbiji i regionu. U Srbiji kreativna industrija već učestvuje sa 7 odsto BDP i zapošljava na desetine hiljada ljudi. Digitalizacija je kreativnoj industriji dala dodatni zamah i važna je za razvoj celog regiona. Kada govorimo o budućnosti marketinga, ona je tamo gde i prošlost – u kreativnosti. Što ideje budu bolje, odnosno ukoliko uspevaju da pokrenu emocije, to će i kampanje biti bolje”, rekao je Srđan Šaper.

Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe
Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe foto: Promo

Nanet Dufor, predsednica zadužena za vođenje globalnih klijenata iz McCann Worldgroup Njujork, navodi da je izuzetna prednost biti deo jedne velike globalne mreže kao što je McCann.

Nanet Dufor, predsednica zadužena za vođenje globalnih klijenata iz McCann Worldgroup
Nanet Dufor, predsednica zadužena za vođenje globalnih klijenata iz McCann Worldgroup foto: Promo

“Znanje stečeno na jednom mestu prenosimo na sve naše agencije. Zato smo važni i za globalne brendove, jer je njima neophodna naša povezanost i znanje sa mnogo različitih tržišta. Potrošači traže lokalni pristup. Ako razumete lokalnu kulturu i ulogu brenda za koji radite, onda možete praviti efektivne marketinške kampanje koje daju rezultate. Morate imati lokalni uvid i globalnu širinu”, zaključuje Nanet.

Mark Lund, direktor McCann Worldgroup Velika Britanija, kaže da je jasno da postajemo informisaniji jer je živimo u doba podataka, ali da je potrebno znanje i snaga da se ti podaci obrade.

Mark Lund, direktor McCann Worldgroup Velika Britanija na sceni
Mark Lund, direktor McCann Worldgroup Velika Britanija na sceni foto: Promo

“Mislim da će podaci ojačati, a ne zameniti ljudsku empatiju i kreativnost. Brendovi su nam važni jer predstavljaju set vrednosti koje želimo da delimo i učinimo ih delom našeg života. Dobar marketing se ogleda kroz dizajn, slikovitost i pričanje priče. To su suštinski ljudske veštine. Kreativnost će i dalje biti u centru onoga čime se mi bavimo”, ističe Lund.

Atmosfera na konferenciji
Atmosfera na konferenciji foto: Promo

I&F McCann Grupa je ovim pokazala da su naš grad i region važna tačka u svetskom marketingu i da su i poslovni izazovi isti, bez obzira na kojem tržištu kompanije posluju.

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.