icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

KRITERIJUMI POSTOJE SAMO ONAKO

Naš najpoznatiji GENETIČAR ima naučni H indeks 60, najviši na svetu, kao i 150 objavljenih radova, ali ni to nije dovoljno da postane član SANU! (FOTO)

Miodrag Stojković je svetski priznat stručnjak, objavljivao je u prestižnim evropskim, američkim, kineskim i indijskim časopisima u oblasti biologije matičnih ćelija i embriologije

Objavljeno: 12.06.2018. 12:32h
  • 484
foto: Printscreen/Google streetview, Fonet

Naš najpoznatiji genetičar svetskog renomea dr Miodrag Stojković napisao je na svom Tviter profilu informacije koje su šokirale sve njegove pratioce, ali i širu javnost.

Naime, Univerzitetska biblioteka "Svetozar Marković" u Beogradu i Gugl skolar, pretraživač naučnih radova, izračunali su da genetičar Miodrag Stojković jedini u našoj zemlji ima naučni H 60 indeks.

Ipak, to mu očigledano nije bilo dovoljno da postane dopisni član SANU. On je naveo kako njegov H indeks 60 i 150 objavljenih radova nije bilo dovoljno za dopisnog člana SANU.

Podsećamo, ovaj genetičar svetskog glasa posle dugogodišnjeg istraživačkog rada u najprestižnijm univerzitetskim klinikama i laboratorijama živi i radi u Leskovcu, gde je sa suprugom Petrom otvorio Specijalnu bolnicu za lečenje steriliteta - SPEBO.

Objavio je blizu 140 radova u prestižnim evropskim, američkim, kineskim i indijskim časopisima u oblasti biologije matičnih ćelija i embriologije. Njegove radove citirali su drugi naučnici čak 93.000 puta.

Za one koji ne znaju, H-indeks služi kao merilo uspešnosti naučnika, ujedno vrednujući broj objavljenih radova i broj citata tih radova u svetu nauke. Prema navodima iz SANU, indeks H 20 označava uspešnog, H 40 izuzetnog naučnika, a H 60 i više jedinstvenog naučnika.

Pogledajte bonus video:

(Espreso.rs)

Pratite ESPRESO na VIBERU:
  • 484
Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.

Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).

Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).

Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.

Espreso.rs