icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

KRITERIJUMI POSTOJE SAMO ONAKO

Naš najpoznatiji GENETIČAR ima naučni H indeks 60, najviši na svetu, kao i 150 objavljenih radova, ali ni to nije dovoljno da postane član SANU! (FOTO)

Miodrag Stojković je svetski priznat stručnjak, objavljivao je u prestižnim evropskim, američkim, kineskim i indijskim časopisima u oblasti biologije matičnih ćelija i embriologije

Objavljeno: 12.06.2018. 12:32h
  • 484
foto: Printscreen/Google streetview, Fonet

Naš najpoznatiji genetičar svetskog renomea dr Miodrag Stojković napisao je na svom Tviter profilu informacije koje su šokirale sve njegove pratioce, ali i širu javnost.

Naime, Univerzitetska biblioteka "Svetozar Marković" u Beogradu i Gugl skolar, pretraživač naučnih radova, izračunali su da genetičar Miodrag Stojković jedini u našoj zemlji ima naučni H 60 indeks.

Ipak, to mu očigledano nije bilo dovoljno da postane dopisni član SANU. On je naveo kako njegov H indeks 60 i 150 objavljenih radova nije bilo dovoljno za dopisnog člana SANU.

Podsećamo, ovaj genetičar svetskog glasa posle dugogodišnjeg istraživačkog rada u najprestižnijm univerzitetskim klinikama i laboratorijama živi i radi u Leskovcu, gde je sa suprugom Petrom otvorio Specijalnu bolnicu za lečenje steriliteta - SPEBO.

Objavio je blizu 140 radova u prestižnim evropskim, američkim, kineskim i indijskim časopisima u oblasti biologije matičnih ćelija i embriologije. Njegove radove citirali su drugi naučnici čak 93.000 puta.

Za one koji ne znaju, H-indeks služi kao merilo uspešnosti naučnika, ujedno vrednujući broj objavljenih radova i broj citata tih radova u svetu nauke. Prema navodima iz SANU, indeks H 20 označava uspešnog, H 40 izuzetnog naučnika, a H 60 i više jedinstvenog naučnika.

Pogledajte bonus video:

(Espreso.rs)

Pratite ESPRESO na VIBERU:
  • 484