JEDAN KLIK GA JE SKUPO KOŠTAO: Milan je otvorio JEDAN SMS i sada duguje 15.000 dinara
Foto: Profimedia

AU!

JEDAN KLIK GA JE SKUPO KOŠTAO: Milan je otvorio JEDAN SMS i sada duguje 15.000 dinara

"Skupa" poruka je stigla od pašenoga iz Rusije.

Objavljeno:

Milan Odžić je verovao da se to događa drugima i da ne može biti žrtva skupe i glupe prevare. A onda je sredinom maja na njegov broj stigao virusom zaraženi SMS koji je napravio pravi darmar i u telefonu i na računu.

"Skupa" poruka je stigla od pašenoga iz Rusije. Kada je Milan otvorio, na telefonu su počele da se događaju čudne stvari. Pojedine aplikacije su prestale da rade, a neke su izbrisane. Pošto nije uspeo da izbriše poruku, ugasio je telefon, a kada ga je upalio nekoliko sati kasnije shvatio je da telefon ne može da koristi. Pašenog tvrdi da mu ništa nije poslao.

- Pozvao sam operatera, a službenica me je obavestila da je kartica blokirana jer je došlo do eneromno velikog broja poslatih poruka na brojeve s ruskim pozivnim brojem - njih 733 - priča Milan Odžić. - Sve one su poslate u roku od dva sata, u razmaku od tri do četiri sekunde.

Usledio je "hladan tuš" kad mu je stigao račun od 15.000 dinara. Podneo je reklamaciju, smatrajući da ne treba da plati taj iznos jer je "zaraza" došla putem mreže provajdera.

- Dobio sam odgovor da su sve poruke uspešno poslate s mog broja i da svaka podleže naplati u skladu sa u slovima korišćenja tarifnog paketa - nastavlja Odžić.

- Moj prigovor je odbijen.

Odžić je bio prinuđen da im se ponovo obrati:

- Rekao sam da je sporna potrošnja nastala ne mojom voljom ili aktivnošću, što bi oni kao stručnjaci trebalo da znaju. Jer fizički je nemoguće slati poruke više od dva sata u ritmu od tri sekunde. Da sam to uspeo ja bih se upisao u Ginisovu knjigu rekorda. Oni čak u svom odgovoru nisu nijednom rečju pomenuli to što sam prijavio da sam dobio "zaraženu poruku", što mi je veoma čudno. Njihov sistem blokirao je moju karticu tek kad je mesečna pretplata uvećana za 1.500 odsto. Šta taj "sistem" nije radio?

Kao odgovor na novu reklamaciju, Odžić je od operatera dobio obaveštenje s predlogom da proveri aplikacije koje bi mogle slati poruke u kratkim intervalima i da nikakvih propusta u pružanju njihovih usluga nema, kao i da sporni račun može da plati u nekoliko rata. U nameri da istera stvar do kraja, Odžić im je uputio još jedno pismo, u kojem navodi da aplikacije u njegovom telefonu za brzo slanje poruka ne rade. Ističe da će račun platiti, ali tek kad od mobilnog operatera dobije pismenu potvrdu kome će biti prosleđen novac u inostranstvu.

Bonus video:

Kolona građana koji pešače preko Pančevačkog mosta

(Espreso.co.rs / Novosti)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.