NEMA VIŠE DIVLJANJA PO AUTO-PUTU! Evo koliko smete da vozite DA NE BUDETE KAŽNJENI! (FOTO)
Foto: Profimedia, Dado Đilas

skinite nogu s gasa

NEMA VIŠE DIVLJANJA PO AUTO-PUTU! Evo koliko smete da vozite DA NE BUDETE KAŽNJENI! (FOTO)

Ovo je najvažniji tekst koji ćete pročitati danas

Objavljeno: 14:56h

Direktor policije Vladimir Rebić izjavio je danas da će u narednom periodu otpočeti sankcionisanje vozača koji prekorače srednju brzinu kretanja na auto – putevima.

Rebić, koji je obišao naplatnu stanicu „Beograd“, podsetio je da Ministarstvo unutrašnjih poslova u saradnji sa javnim preduzećem “Putevi Srbije“ sprovodi projekat, koji se nalazi u završnoj fazi, a koji predviđa merenje srednje brzine kretanja vozila na auto-putevima na osnovu vremena prolaska kroz naplatne rampe.

- U prethodnom periodu u toku testne faze, vozači čija je srednja brzina kretanja bila veća od 120 kilometara na sat, dobijali su na priznanici, odnosno fiskalnom računu, informaciju o srednjoj brzini kojom su se kretali deonicom autoputa i ti prekršaji neće biti sankcionisani - rekao je Rebić.

On je naveo da je ovaj sistem samo još jedan od načina na koji se Ministarstvo unutrašnjih poslova bori da smanji broj žrtva i unapredi bezbednost na putevima.

- U narednom periodu, na osnovu Zakona o bezbednosti saobraćaja, koji propisuje da vozač može biti kažnjen ukoliko je prekoračio srednju brzinu, otpočeće se sa sankcionisanjem ovakvih vrsta prekršaja, odnosno policijski službenici će zaustavljati vozače, koji su prekoračili brzinu odmah na naplatnoj stanici ili će slati prijave na kućnu adresu - precizirao je direktor policije.

Rebić je ukazao da je jedan od uzroka saobraćajnih nezgoda prekoračenje brzine kretanja.

- Na auto-putevima u Srbiji tokom 2015. godine život je izgubilo više od 60 osoba, dok je tokom 2016. godine poginulo oko 50 lica. Mi nameravamo, da u narednom periodu, još više smanjimo ovaj trend poginulih preduzimajući ovakve i slične mere. Ministarstvo unutrašnjih poslova i ubuduće će nastaviti da sprovodi različite preventivne i represivne aktivnosti kako bi unapredilo bezbednost na putevima- rekao je Rebić.

Direktor policije je podsetio da su „Putevi Srbije“ u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova unapredili sistem naplate putarine, tako da pored svoje osnovne funkcije, sistem može da dostavi i precizne podatke o vremenu pojavljivanja vozila na ulaznoj i izlaznoj naplatnoj stanici.

Na osnovu tih podataka, kako je objasnio, računa se vreme za koje je vozilo prešlo udaljenost između naplatnih stanica, odnosno srednja brzina vozila, koja će biti odštampana na fiskalnom računu prilikom plaćanja putarine.

Direktor policije Vladimir Rebić izjavio je danas da će u narednom periodu otpočeti sankcionisanje vozača koji prekorače srednju brzinu kretanja na auto – putevima.

Rebić, koji je obišao naplatnu stanicu „Beograd“, podsetio je da Ministarstvo unutrašnjih poslova u saradnji sa javnim preduzećem “Putevi Srbije“ sprovodi projekat, koji se nalazi u završnoj fazi, a koji predviđa merenje srednje brzine kretanja vozila na auto-putevima na osnovu vremena prolaska kroz naplatne rampe.

foto: MUP

- U prethodnom periodu u toku testne faze, vozači čija je srednja brzina kretanja bila veća od 120 kilometara na sat, dobijali su na priznanici, odnosno fiskalnom računu, informaciju o srednjoj brzini kojom su se kretali deonicom autoputa i ti prekršaji neće biti sankcionisani - rekao je Rebić.

On je naveo da je ovaj sistem samo još jedan od načina na koji se Ministarstvo unutrašnjih poslova bori da smanji broj žrtva i unapredi bezbednost na putevima.

- U narednom periodu, na osnovu Zakona o bezbednosti saobraćaja, koji propisuje da vozač može biti kažnjen ukoliko je prekoračio srednju brzinu, otpočeće se sa sankcionisanjem ovakvih vrsta prekršaja, odnosno policijski službenici će zaustavljati vozače, koji su prekoračili brzinu odmah na naplatnoj stanici ili će slati prijave na kućnu adresu - precizirao je direktor policije.

Ipak, kako pišu Halo oglasi, ni ovaj sistem nije savršen, pa će vozači koji brzo voze, a prave par pauza na benzinskim stanicama i drugim odmaralištima produžiti vreme provedeno na putu, čime će značajno oboriti prosečnu brzinu kretanja. Naravno, u periodu godišnjih odmora tu su i duga čekanja na naplatnim rampama usled gužvi. Zbog ovih nedostataka, korišćenje presretača kao kontrole će se i ubuduće nastaviti.

Ako želite da proverite koliko će vam vremena biti potrebno da maksimalnom dozvoljenom brzinom stignete sa jednog na drugi kraj najfrekventnijih deonica, pogledajte tabelu.

foto: Halooglasi.rs printscreen

Da se stane na kraj pogibijama!

Rebić je ukazao da je jedan od uzroka saobraćajnih nezgoda prekoračenje brzine kretanja.

- Na auto-putevima u Srbiji tokom 2015. godine život je izgubilo više od 60 osoba, dok je tokom 2016. godine poginulo oko 50 lica. Mi nameravamo, da u narednom periodu, još više smanjimo ovaj trend poginulih preduzimajući ovakve i slične mere. Ministarstvo unutrašnjih poslova i ubuduće će nastaviti da sprovodi različite preventivne i represivne aktivnosti kako bi unapredilo bezbednost na putevima - rekao je Rebić.

Direktor policije je podsetio da su „Putevi Srbije“ u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova unapredili sistem naplate putarine, tako da pored svoje osnovne funkcije, sistem može da dostavi i precizne podatke o vremenu pojavljivanja vozila na ulaznoj i izlaznoj naplatnoj stanici.

Na osnovu tih podataka, kako je objasnio, računa se vreme za koje je vozilo prešlo udaljenost između naplatnih stanica, odnosno srednja brzina vozila, koja će biti odštampana na fisklanom računu prilikom plaćanja putarine.

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.