KO JE ODGOVORAN AKO SE POVREDITE NA STANICI ILI SE OKLIZNETE U PREVOZU? Evo koji je ROK za potražnju ODŠTETE!
GSP, Foto: Marina Lopičić

NAKNADA ŠTETE

KO JE ODGOVORAN AKO SE POVREDITE NA STANICI ILI SE OKLIZNETE U PREVOZU? Evo koji je ROK za potražnju ODŠTETE!

Rok za potraživanje naknade štete regulisan je Zakonom o obligacionim odnosima i iznosi tri godine

Objavljeno:

Za uređenje autobuskih stajališta, kao i njihovo čišćenje u smislu obaveštavanja nadležnih službi, zadužena je Direkcija za javni prevoz. Ipak, za odštetu za povrede nastale prilikom ulaska i izlaska iz autobusa obraćaju se GSP.

GSP plaća i odštetu ukoliko se putnik okliznuo prilikom ulaska ili izlaska iz vozila.

GSP
GSPfoto: Beta/Milan Obradović, Ilustracija

Svaki putnik u javnom prevozu osiguran je bez obzira na to ima li kartu ili ne, a takođe su osigurani i putnici na stajalištima koji zadobiju povredu dok ulaze ili izlaze iz vozila.

Rok za potraživanje naknade štete regulisan je Zakonom o obligacionim odnosima i iznosi tri godine od momenta kada je oštećeni saznao za štetu. Potraživanje zastareva pet godina otkad je šteta nastala.

Bonus video:

01:30

UPOZORENJE ORTOPEDA: Ovako treba da hodate po ledu da se ne biste polomili

(Espreso / Kurir, Aleksandar Mitrović Fis/ Prenela M.L.)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.