TELEVIZORI SE PRODAJU KAO NIKAD, LJUDI IH KUPUJU ZA KEŠ: Pozvali smo prodavnice da proverimo RAZLOG
Kupovina televizora, Foto: Starsport©, Profimedia, Youtube/Benchmark

kupovina

TELEVIZORI SE PRODAJU KAO NIKAD, LJUDI IH KUPUJU ZA KEŠ: Pozvali smo prodavnice da proverimo RAZLOG

A kupovina televizora sada je prava egzibicija, jer izbor u prestoničkim radnjama tehnike nikad nije bio veći, a ni raspon cena

Objavljeno:

Euforija zbog početka Svetskog prvenstva u fudbalu, koje se ove godine održava u Kataru, uticala je i na prodaju televizora u radnjama bele tehnike.

Naime, građani su krenuli masovno da kupuju televizore kako bi mogli da prate i bodre "orlove" pored malih ekrana, na što boljoj rezoluciji, pa samim tim i sa većim užitkom. Tako su Srbi ovih dana masovno zamenjivali svoje stare televizore novim, a kako je ekipa Espresa istražila, prodavnice tehničke robe na dnevnom nivou prodaju sve zalihe televizora koje imaju.

Kako su za Espreso potvrdili iz Gigatrona, interesovanje za kupovinu znatno je povećano i zabeležena je prodaja koja je za 20 odsto veća u odnosu na prethodni mesec.

Televizor
Televizorfoto: Profimedia

U ovo doba godine i inače je povećana potražnja za kućnim aparatima zbog akcija i popusta tokom "crnog petka", ali kako su nam rekli, televizori se najviše pazare, upravo zbog svetskog događaja u kome učestvuju naši fudbaleri.

Osim toga, izbor televizora u prestoničkim radnjama tehnike nikad nije bio veći, a ni raspon cena. Tehnologija svakodnevno napreduje pa televizori iz dana u dan imaju više novih mogućnosti koje se opisuju skraćenicama - LCD, LED, HD, Ful HD, LAN, SMART...

Prosečno informisanom potrošaču ove skraćenice ne znače mnogo ako nije baš izvrsni poznavalac i pratilac savremenih tokova. A kako su troškovi života u poslednjih nekoliko meseci otišli u nebesa, tako je i cena presudni faktor te se kupci vode akcijama i popustima.

Račun / Ilustracija
Račun / Ilustracijafoto: Profimedia

Presudni faktor pri odabiru je cena, ali i kvalitet televizora. U poslednje vreme je glavni kriterijum za izbor i kupovinu je dijagonala ekrana. Dok su do skoro bili najtraženiji televizori dijagonala 42-43, sada su to dijagonale 50-55 inča", rekla je za Espreso Ivana Momčilović, marketing direktor u Gigatronu.

Danas se u maloprodajnim objektima kućne tehnike mogu pronaći televizori od 100 do neverovatnih 5.000 evra, te smo pitali sagovornicu u kom cenovnom rangu se najčešće kupuju televizori.

Neka srednja cenovna kategorija je i najtraženija. To je ujedno i odraz najboljeg kvaliteta po najpovoljnijoj ceni, a kupci se najčešće odlučuju za kupovinu televizora po cenama od 55.000 do 60.000 dinara", odgovorila nam je sagovornica.

Pored odabira televizora, važan je i način plaćanja, a kako ovo ipak nije mala investicija, mnogi se odlučuju za odložena plaćanja.

Kreditna kartica / Ilustracija
Kreditna kartica / Ilustracijafoto: Profimedia

Gotovinsko plaćanje je zastupljeno u najvećoj meri, zatim sledi kupovina na rate, plaćanje karticama, kao i kupovina putem različitih kredita, među kojima je najpopularniji i najbrži za realizaciju web kredit", rekla nam je za kraj sagovornica.

Zbog ovog velikog sportskog događaja, prodavnice kućnih aparata, izašle su u susret euforičnim sugrađanima, pripremivši brojne akcije i velika sniženja. Tako su televizori različitih brendova već nekoliko nedelja dostupni kupcima po pristupačnim cenama, nižim za 15 do čak 50 odsto.

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.