"LEČE NAS OTROVIMA, ZATO JA NOSIM KVANTNI SKENER": Srbi se leče SVEMIRSKOM MEDICINOM, šta OVAJ ludi čovek PRIČA?
Foto: Profimedia, Printscreen

"J**ote ovo kao medicinski Kasperski"

Poslednjih decenija kvantna medicina sve više intrigira javnost, a mnogi su na svojoj koži već isprobali njeno delovanje.

Kako navode oni koji se bave ovom novom granom medicine, ona omogućava brzu, bezbolnu i neinvazivnu dijagnostiku celog organizma bez štetnog zračenja i lečenje bolesti u svim oblastima medicine.

Zasniva se na otkriću biološke rezonance i koristi znanja iz istočne i zapadne medicine, kvantne fizike, biofizike i elektronike.

Dejstvo uređaja koji se koriste u kvantnoj medicini preporučio je korisnik koji se na društvenoj mreži predstavlja kao "Fizio terapija biodetoks Milisavljević", a svojom preporukom izazvao je burnu reakciju drugih korisnika Fejsbuka.

Naime, on je naveo kako "nas leče otrovima" i kako on koristi kvantni skener i kvantni generator.

"Naravno. Oni nas leče otrovima. Zato ja koristim kvantni skener a posebno kvantni generator koji je lekar budućnosti. Mora svako da uključi mozak i da sabere 2 i 2. Da sam vidi sta je dobro za njega.", piše u komentaru.

S obzirom na to da ovi uređaji nisu opštepoznati, ljudi su se zapitali o čemu se radi, šta je kvantni skener i gde može da se kupi.

Korisnik "Fizio terapija biodetoks Milisavljević" naveo je šokantno objašnjenje u kojem je istakao da je reč o ruskom skeneru koji se koristi u svemirskoj medicini.

"To je ruski kvantni skener koji se koristi u svemirskoj medicini. Koji kosmonaut nosi u svemirskom brodu s obzirom da mu se i u orbiti može pogoršati zdravlje. Tako da se on priključi na skener(analizer) i utvrdi o kojoj bolesti virusu alergiji bakterijama se radi. Potom se priključi na kvantni generator koji leči 11000 bolesti. Generator poseduje najsnažniji sopstver procesor koji je programiran da leči bez intervencije čoveka. Podsećam da kvant izkecuje bolesne ćelije a zdrave ojačava. Malo sam bio opširniji ali je to da bi me bolje shvatili. Nadam se da sam malo pomogao. Pozdrav.", stoji u komentaru.

svemirska medicina, Kvantna medicina
foto: Printscreen/Facebook

Komentari na ovu objavu samo su se nizali, a mnogi nisu mogli da veruju šta su pročitali:

"J**ote ovo kao medicinski Kasperski. Nađe ti virus i faking obriše ga.";

"Pre neki dan čovek našao neki takav skener za 1000 i kusur eura i predlaže da svi koji žele mogu da doniraju novac za njegovu kupovinu, pa da se skeniraju besplatno. Generalno nisam očekivao od tog čoveka takvo nešto. U međuvremenu mu nađem kod Kineza... ";

"Lepo čovek kaže, ako ti je domet u matematici 2-2. za tebe je prava terapija kvantni generator. Jedino mi smeta što nije spomenuo da mora da se koristi i Univerzalni Modifikator, isto onaj ruski, inače nije toliko efikasno.";

"Gde ima da se kupi ? Ima na buvljaku u orbiti stanica Sputnjik jedan preko Malog požarevca", glase neki od komentara.

Bio kvantni generator
Bio kvantni generatorfoto: Printscreen/youtube/Bio Kvantni Generator

Istražili smo šta je uopšte kvantni generator koji se pominje i čemu služi. Na internetu smo naišli na razne informacije o ovom uređaju, a jedan opis glasi ovako:

"Bio Kvantni Generator je Neutralizator Stetnog Elektromagnetnog i Tehnickog Zracenja ali i drugih vrsta zračenja napravljen na naučnim osnovama", navodi se.

Dalje piše da je naše telo stvoreno za prirodne zemaljske frekvencije od 7,8 Hz, a da smo izloženi neverovatnim zračenjima koje idu i do nekoliko GHz.

"Najviše vam zrače wi fi uređaji i mobilni telefoni,računari,onda TV i sva druga tehnika jer sva tehnika radi iznad 7,8 herza što vremenom dovodi do bezbroj bolesti.Živimo u vremenu kada je tehnika sve štetnija i taj trend će se verovatno nastaviti do daljnjeg, pa vam treba adekvatna zaštita jer organizam ne može da se više prilagodi svemu ovome.

Bio kvantni generator ili neutralizator štetnog elektromagnetnog zračenja je uređaj nastao nakon 40 godina istraživanja Ruskih naučnika prvenstveno za vojne svrhe.Uređaj radi na potpuno drugom principu od svih gore opisanih i po tome je verovatno jedinsven u svetu.Princip rada mu je da pretvara negativna zračenja u pozitivna odnosno u tzv. Šumanovu rezonancu od 7,8 Hz odnosno prirodnu zemljinu frekvenciju,tako da dobijate efekat kao da ste u prirodi a ne u stanu sa bezbroj štetnih uređaja.

Ovo je više transformator nego neutralizator štetnog zračenja,jer što je jače štetno elektromagnetno ali i sva druga zračenja,ovaj uređaj jače generiše pozitivne Šumanove frekvencije i zato se zove generator,i na taj način ne samo što neutrališe negativno zračenje nego ga pretvara još i u pozitivno.Glavni deo uređaja su retki specijalni materijali uključujući i skupocene kristale koji imaju tu sposobnost da pretvaraju ova negativna u pozitivna zračenja.", navodi se na sajtu neutralizatorstetnogzracenja.

Šta je svemirska medicina?

Pokušali smo da odgonetnemo i šta je svemirska medicina koja se pominje u komentaru korisnika "Fizio terapija biodetoks Milisavljević", a evo šta smo pronašli na Vikipediji:

"Kosmička medicina je grana preventivne medicine i medicine rada i značajna komponenta vazduhoplovno-kosmičke bezbednosti i kosmičkih istraživanja. Potekla iz vazduhoplovne medicine, 1940-ih ona se ubrzano razvija kao samostalna grana medicine, ali i dalje tesno i neraskidivo sarađuje sa njom, kako bi ispunila zahteve u zaštiti zdravlja, ne samo kosmonauta, već i običnih građana, i omogućila im budući boravak na novim, negostoljubivim prostorima kosmosa.

Kosmička medicina proučava uticaj letenja kosmičkim letelicama i sredine u kojoj se one kreću na organizam kosmonauta i u praksi primenjuje određene metode preventivne medicinske zaštite u sprečavanju negativnog uticaja lansiranja i boravka u kosmosu na život i zdravlje čoveka, kao i nastanak vanrednih događaja i katastrofa, koje karakteriše veliki gubitak ljudskih života, materijalnih dobara i poremećaj ekoloških sistema.

1 / 4 Foto: Profimedia

U sadašnjem trenutku razvoja nauke, neke goruće probleme kosmičkog putovanja i dužeg boravka u kosmosu je teško rešiti, ili su oni nerešivi i jedino je moguće ublažiti njihove posledice. Jedan od takvih problema je mikrogravitacija ili nulta gravitacija. Zato su lekari vazduhoplovno-kosmičke medicine samo deo mnogih visoko obučenih pojedinaca koji i pored postojanja mnogih problema i visoko-rizičnih situacija, sa kojima se svakodnevno susreću kosmonauti za vreme boravka u zemljinoj atmosferi i kosmosu, rade na minimiziranju mnogih nuspojava u kosmičkim istraživanjima, kako bi čoveku omogućili da u tim uslovima preživi.

Kosmonauti nisu jedini koji imaju ili su imali koristi od istraživanja kosmičke medicine. Veći broj medicinskih otkrića proizašao iz kosmičkog programa i primenjen u konstrukciji medicinskih aparata za potrebe kosmičke medicine našao je praktičnu primenu u oblasti mnogih grana medicine.", piše na Vikipediji.

Šta mislite o ovome? Pišite nam u komentarima.

(Espreso)