DA LI I VAS NERVIRA GRADSKI PREVOZ POSLEDNJIH DANA? Iz GSP je upravo stiglo objašnjenje zašto busevi kasne
Ilustracija, Foto: Kurir/NebojšaMandić

SVI NERVOZNI

DA LI I VAS NERVIRA GRADSKI PREVOZ POSLEDNJIH DANA? Iz GSP je upravo stiglo objašnjenje zašto busevi kasne

Mnogi su razočarani činjenicom da su se na pojedinim linijama, kako kažu "ponovo pojavili" stari autobusi

Objavljeno: 08:56h
Jovana Korica

Cupkanje na autobuskoj stanici i stalno gledanje na sat, svakodnevna su jutarnja gimnastika. Putnici, mahom zaposleni radnici žale se na "nenailazeće autobuse".

Nervoza uzrokovana saznanjem da se i ovog jutra kasni na posao, da će u onom autobusu koji konačno naiđe gužva biti ogromna, nažalost, u poslednje vreme čest su početak dana.

Takođe, mnogi bivaju razočarani i činjenicom da su se na pojedinim linijama, kako kažu "ponovo pojavili" stari autobusi, koji kada ima padavina i prokišnjavaju.

foto: Beta/Miloš Miškov
foto: Twiter

Vest o tome kako je pun autobus (kompanije Lasta) na liniji 466 ostao bez trunke goriva kod Azila na Avali u 7.30 časova, u vreme kada je najveći špic i kada svi žure da stignu na posao razbesnela je mnoge. Zbog pomenute situacije, putnici su praktično ostali na ulici i u situaciji da se snalaze da dođu do posla, "uhvate" drugi prevoz...

foto: Čitalac Kurira

Poseban bes kod građana Beograda, a kako može da se čuje na stanicama poslednjih dana, izaziva činjenica da se autobusi jednostavno ne pojave u vreme kada trebaju, ponekad i dve linije zaredom. Takav slučaj juče smo imali na linijama 37, 15 i 23, provereno. To se dešavalo u jutarnjem špicu kada su isti preko potrebni kako bi se na vreme stiglo na posao.

foto: Nebojša Mandić

Šuška se, tu i tamo, među putnicima i kako GSP nema dovoljno vozača, a ni vozači autobusa se ne libe da to povremeno pomenu i potvrde. Kao i o tome kako vozači koji inače voze trolejbuse, prelaze na autobuske trase, odnosno postaju vozači autobusa.

foto: Dragana Udovičić

Ima li razloga za brigu i šta se dešavala sa GSP-om? Proverili smo. Sve gore izložene probleme smo im predočili, a evo šta oni kažu na to.

Na pitanje o učešću starih autobusa u saobraćaju iz JKP GSP "Beograd" tvrde kako su svi autobusi voznog parka neprestano u upotrebi.

- JKP GSP “Beograd” ima raznoliki vozni park, kako autobuski, tako i tramvajski i trolejbuski. Kada je autobuski vozni park u pitanju on se sastoji od zglobnih i solo vozila različite starosti od par meseci pa do preko 17 godina i svi autobusi su u saobraćaju. Pošto na perifernim linijama ne mogu da saobraćaju zglobni autobusi, solo vozila različite starosti smenjuju se na linijama jednog poteza. Na nekim linijama saobraćaju i privatni prevoznici (37) čija su vozila novije proizvodnje - objašnjavaju iz GSP-a.

Kao najčešću uzrok poremećaja u redu vožnje, odnosno nedolaska autobusa u vreme kada treba da dođu, iz GSP-a navode udese drugih učesnika u saobraćaju.

foto: Kurir.rs

- Najčešći uzroci poremećaja reda vožnje su udesi drugih učesnika u saobraćaju koju u najvećem broju slučajeva dovode do kolapsa i blokade puteva, u takvim okolnostima čekanja su duga - objašnjavaju za Espreso.co.rs.

A da li je to zaista uvek tako ili za to postoje i neki drugi uzroci, kao što su nedostatak vozača, smanjen broj autobusa itd.?! Ostaje na nivou spekulacije.

Da se vozači trolejbusa prebacuju na autobuske linije za Espreso.co.rs potvrđeno je iz GSP-a, a evo i šta je razlog.

- U uslovima infrastrukturnih radova (Trg Republike) i skraćivanja ili ukidanja nekih trolejbuskih linija umesto kojih se uvode autobusi vozači trolejbusa se prebacuju na te autobuske linije - objasnili su.

foto: Nebojša Mandić

Iako na liniji 466 ne saobraćaju vozila GSP-a, molili smo za komentar.

Šta se tu zaista dešava? I kako je moguće da autobus usred špica ostane bez goriva?

- Usled kvarova na instalacijama fluida može doći do gubitka raznih tečnosti pa i goriva - zaključili su iz GSP-a za Espreso.co.rs.

Bonus video:

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.