KASNE INFOSTAN RAČUNI, BEOGRAĐANI LJUTI: Gubimo pravo na popust do 15. u mesecu!
Rok za plaćanje komunalnih usluga ističe, a veliki broj žitelja pojedinih beogradskih opština još u sandučićima nije zatekao kovertu "Infostana, Foto: Zorana Jevtić

odgovornost prebacuju na poštare

KASNE INFOSTAN RAČUNI, BEOGRAĐANI LJUTI: Gubimo pravo na popust do 15. u mesecu!

Žitelji delova Palilule, Zvezdare, Voždovca i Čukarice još nisu dobili račun

Objavljeno:

BEOGRAD - Jedan broj žitelja prestonice gubi pravo na popust zbog neblagovremene dostave uplatnica. Preduzeće za objedinjenu naplatu komunalnih usluga odgovornost prebacuje na "Poštu Srbije".

Naime, rok za plaćanje komunalnih usluga ističe, a veliki broj žitelja pojedinih beogradskih opština još u sandučićima nije zatekao kovertu "Infostana". Iz ovog preduzeća naglašavaju da su decembarski računi na vreme odštampani i distribuirani, a odgovornost prebacuju na - JP "Pošta Srbije", pišu Novosti.

Žitelji delova Palilule, Zvezdare, Voždovca i Čukarice još nisu dobili račun, koji od slučaja do slučaja ide i do nekoliko hiljada dinara, pa ostvareni popust i te kako utiče na njihov kućni budžet. Kako su nam kazali ogorčeni sugrađani, ovo se ne događa prvi put.

- U moju zgradu skoro nikad račun "Infostana" ne stigne na vreme, tako da o popustu mogu samo da sanjam - kaže jedna žiteljka naselja Vojvoda Vlahović.

Redovnim platišama ostvareni popust od pet odsto mnogo znači. Preskakanje samo jednog plaćanja do 15. u mesecu vraća ih na početak, pa više od tih pet odsto nemaju šansu da ostvare.

7 odsto za godinu dana

Popust pri plaćanju računa ostvaruje više od 300.000 korisnika. Ko do 15. u mesecu namiri obaveze, ima pravo na pet odsto sniženja. Nakon korišćenja popusta u kontinuitetu od šest meseci, na uplatnici se obračunava šest odsto popusta, dok se nakon perioda od godinu dana korisnicima obračunava sedam odsto popusta.

foto: Zorana Jevtić

Kako su nam kazali iz JKP "Infostan tehnologije", oni su svoj deo posla obavili na vreme, te se rok za uštedu prilikom plaćanja neće produžavati.

- Računi su blagovremeno predati JP "Pošta Srbije" na dalje uručenje korisnicima na kućne adrese - napominju iz "Infostana".

- Korisnicima je na sajtu preduzeća obezbeđen jednostavan pristup onlajn upitu stanja, gde imaju uvid u elektronske kopije svojih računa. Njih mogu da odštampaju i izvrše plaćanje, ne čekajući da im račun stigne redovnom poštom.

Šta kažu u Pošti?

Povodom problema sa dostavom računa, "Pošta Srbije" napominje da JKP "Infostan tehnologije" svoje pošiljke koje sadrže račune za korisnike, a kojih je za područje Beograda ukupno 729.347, počinje da predaje ovom preduzeću na otpremu početkom svakog meseca, sukcesivno u toku nekoliko dana.

- S obzirom na to da je januar period sa dosta neradnih dana, "Infostan" je predaju računa "Pošti Srbije" završio kasnije u odnosu na uobičajeno vreme - rekli su nam iz "Pošte". - Propisani rokovi za dostavu pošiljaka koje sadrže račune "Infostana" su dva radna dana od dana predaje našem preduzeću.

Iz "Pošte" napominju još i to da će otprema računa za komunalije uprkos svemu biti završena blagovremeno, pa će korisnici ipak moći da iskoriste olakšicu pri plaćanju.

Bonus video:

(Espreso.co.rs/Večernje Novosti)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.