NATAŠA JE BILA MODEL ZA KUPAĆE KOSTIME, SADA VODI SVOJU FIRMU I MILIONSKE POSLOVE: Ovo se NE UČI u ŠKOLI!
Takođe investira u nekretnine, Foto: Printscreen Instagram

biznis priča

NATAŠA JE BILA MODEL ZA KUPAĆE KOSTIME, SADA VODI SVOJU FIRMU I MILIONSKE POSLOVE: Ovo se NE UČI u ŠKOLI!

To je nešto što se ne uči u učionici

Objavljeno:

Nataša Oukli počela je preduzetničku karijeru odmah nakon srednje škole, kada je počela da vodi sopstvenu firmu u rodnoj Australiji, Los Anđelesu i Havajima.

"U doba kada sam odlučivala da li ću ići na koledž, osnovala sam sopstvenu firmu za video i foto kampanje za američke i australijske brendove", kaže Ouklijeva.

Vizuelno orijentisan biznis proizvodio je sadržaje za razne brendove i pojedince, uglavnom u vezi sa novim kolekcijama, venčanjima i reklamama, objašnjava ona za Biznis insajder.

Odrastala je sa roditeljima od kojih je poprimila preduzetnički duh - majka je posedovala agenciju za nekretnine, a otac je bio privatni istražitelj, što je uticalo da bude ambiciozna od malih nogu.

Feeling wild ? @bannistershotels @mondayswimwear

A post shared by Natasha Oakley (@tashoakley) on

"To je nešto što se ne uči u učionici", kaže Nataša.

Danas ona može da se pohvali kako ima preko dva miliona pratilaca na Instagramu i, zajedno sa koosnivačicom Devin Brugman, vodi kompaniju Monday Swimwear, koja je za manje od decenije krenula od zajma od 30.000 dolara do multimilionskog brenda.

Velika prekretnica u njenoj karijeri bila je 2012. godina, a u pitanju je bio blog, nazvan "Dan bikinija". Te godine upoznala je Brugmanovu, sada najbolju prijateljicu i poslovnog partnera.

Ouklijeva kaže da je blog o kupaćim kostimima bio "mali, ali rastući biznis, savršena polazna tačka za njih dve".

"Naše fotografsko umeće je ono što nas je na Instagramu izdvojilo", kaže Nataša i dodaje da je "Dan bikinija" bio u to vreme iznad nivoa ostalih.

"Proizvodili smo profesionalne materijale i odmah imali interesovanje brendova kupaćih kostima jer je to bilo retko, Instagram je tada bio više društvena nego poslovna platforma", objašnjava ona.

Ta platforma odigrala je ogromnu ulogu u rastu "Mandej svimvera", jer je omogućila Ouklijevoj i Brugmanovoj da "sarađuju sa drugim talentima, influenserima i kreativcima".

Sa Instagramom na njenoj strani, blog je počeo da raste. Kao i njihovi planovi - pa je do 2014. osnovan Monday Swimwear.

Iako ta kompanija ostaje u njenom fokusu, Oklijeva nije odustala od lične karijere, pa takođe imao partnerstva ili ulogu ambasadora za mnoge Fortune 500 kompanije, kao i male brendove.

Takođe investira u nekretnine.

Bonus video:

(Espreso.co.rs/B92)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.