milica vozi krševe

LJUDI, ČUVAJTE GA KAO OČI U GLAVI! Ovaj auto su svi vozili, A NIKO NIJE NI SANJAO DA ĆE VREDETI BOGATSTVO! (VIDEO)

Da se danas proizvodi ovaj model, verovatno bih želela da posedujem jedan, pa bih imala priliku svakodnevno da ga vozim.

Objavljeno: 07:10h

Moja potraga za starim modelima čuvenih vozila se nastavlja, pa ću vas ovog puta iznenaditi automobilom koji vam je svima poznat. Većina građana Srbije vozila je ili poznaje nekoga ko nije izlazio iz čuvene "Zastave", "Keca", "Stojadina". Čini mi se da ne postoji model koji ima toliko nadimaka kao ovaj.

Tokom svoje duge proizvodnje, koja je trajala 37 godina ovaj automobil je proizveden u više od milion primeraka. Bio je jedan od najpopularnijih vozila u tadašnjoj Jugoslaviji, a posebno se proslavio u zemljama izvoza, poput Poljske i Indije. Ovo srpsko čudo se proizvodilo u Kragujevcu od 1971. godine.

Model koji sam vozila prepoznatljive je crvene boje i proizveden je 2004. godine. Kao što se može primetiti, novije je generacije, s obzirom da je fabrika prestala sa radom samo četiri godine nakon njegove proizvodnje. Pomislila sam da bi bilo zanimljivo isprobati ovaj autentičan automobil, jer je u velikoj meri u upotrebi i danas. Nažalost malo Srba se može pohvaliti da ima mlađe vozilo.

Spoljašnjost mu je očuvana, a kada sam posmatrala vlasnika kako ga vozi reklo bi se da je i motor u dobrom stanju. Deluje kao siguran auto, te sam odmah stekla samopouzdanje oko prve vožnje.

Boja mu je očuvana, veoma je čist i uredan, što se ogleda i u njegovom sjaju. Unutrašnjost deluje "siromašno" kada su komande u pitanju i prateći dodaci. Ipak, ima sve što je potrebno, a može se pohvaliti i prostorom, što nije bio slučaj kod Juga. Ovo je jedan od prvih automobila koji se proizvodio u "hečbek" varijanti.

Motor startuje odmah, te mi se na trenutak učinilo da ni moj automobil ne bi tako lako i brzo upalio. Čuje se kao "sat", a i vidljivost je velika, pa ne postoji mogućnost da vam nešto promakne tokom vožnje.

Ponosno i radnosno sam krenula u probnu vožnju, misleći kako sam konačno pronašla automobil koji ne može biti lakši za upravljanje. Volan je potrebno samo malo pomeriti i auto već sam reaguje i okreće se na željenu stranu. Nakon ispitivanja terena Keca je bilo potrebno okrenuti i vratiti vlasniku.

Upravo u tom trenutku kreće panika! Nalazim se nasred puta i svakog časa neko može da naiđe, a ja osećam veliku sramotu. Kako ću reći prolaznicima ili u gorem slučaju policiji, da vozim automobil koji ne znam da okrenem?

U trenutku nemoći otvaram vrata i glasno vičem kako bi me vlasnik čuo: "Ne znam da se vratim! Gde je rikverc? "

Srećom, gospodin me je čuo i odmah odgovorio, a ja sam istog trenutka poslušala savet i krenula da se vraćam. Nisam mogla ni da zamislim da ovo može da se dogodi. Nakon što sam nekoliko puta pokušala da nađem rikverc uhvatila me je panika i svaki sledeći pokušaj automatski je bio promašaj.

Čim sam se parkirala i izašla iz automobila osetila sam olakšanje. Iako sam imala mali problem moram da priznam da je vožnja dobro prošla i da je automobil bezbedan i pouzdan čak i za duža potovanja. Da se danas proizvodi ovaj model, verovatno bih želela da posedujem jedan, pa bih imala priliku svakodnevno da ga vozim.

Ukoliko vi imate ovaj automobil, čuvajte ga, jer će uskoro biti cenjen kao oldtajmer. Ako pak, nemate njega, ali imate auto koji biste voleli da isprobate i ponosni ste na njega, javite se našoj redakciji i dolazimo na vašu adresu.

Bonus video:

(Espreso.co.rs/Milica Drinčević)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.