SEDMOGODIŠNJI DEČAK SE IGRAO SA SESTROM i slučajno došao do ČUDESNOG OTKRIĆA VAŽNOG ZA CEO SVET! (VIDEO)
Dečak našao Dinosaurusa, Foto: Printscreen Instagram

haos

Na ruskom dalekom istoku, sedmogodišnji dečak slučajno je naišao na ostatke džinovskog dinosaurusa koji je lutao okeanima pre 250 miliona godina.

Na obali nedaleko od Vladivostoka dečak je naišao na fosilne ostatke praistorijskog morskog reptila – ihtiosaurusa – koji se smatra jednom od najvećih životinja koje su ikada nastanjivale Zemlju.

Fosilizirani ostaci pronađeni su tokom istraživanja koje su preduzeli lokalni entuzijasti, zaljubljenici u dinosauruse na obalama ostrva Ruski kod Vladivostoka. Do čudesnog otkrića došao je sedmogodišnji Dmitri Sirenko.

„Mnogo volim dinosauruse i oduvek sam sanjao da pronađem kosti pravog dinosaurusa“, kaže Dmitri. „Sve vreme sam gledao u kamen i pitao mamu – možda je to on? Igrao smo se sa sestrom na obali i pronašao ovaj neobični kamen“, opisuje događaj srećni nalazač.

Paleontolozi upućeni na lokaciju potvrdili su da su neobični otisci na kamenju tragovi ihtiosaurusa. Istraživači dodaju da su rebra „veoma vidljiva“, a da je verovatno i kičma netaknuta.

„Još uvek pokušavamo da utvrdimo da li se u stenama možda nalaze i neki delovi lobanje. To bi onda bilo epohalno otkriće“, kaže paleontolog Juri Bolocki.

Stena na kojoj su otkriveni fosilni ostaci prevezena je u Primorski akvarijum radi daljeg proučavanja. Naučnici nameravaju da pažljivo, sloj po sloj, iseku ostatke kako bi proverili da le se možda i lobanja nalazi u steni kako bi tačno odredili o kojoj vrsti dinosaurusa je reč.

Smatra se da je ihtiosaurus jedna od najvećih životinja koje su ikada živele na Zemlji, dužine, kako se pretpostavlja, i do 25 metara.

(Espreso.co.rs/Informer.rs)