Živimo u iluziji: Nučnici dokazali da je naša realnost samo PRIVID! (FOTO)
Foto: AP

2d naočari

Živimo u iluziji: Nučnici dokazali da je naša realnost samo PRIVID! (FOTO)

Naučnici su došli do veoma jakih dokaza da je sve što vidimo ili osećamo, samo deo jedne velike iluzije, navodi se u istraživanju grupe astrofizičara iz različitih zemalja.

OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!

Teroija o univerzumu - hologramu izneta je u javnost još 1990. godine, i po njoj se sve što čini našu 3D realnost, od zvezda do sićušnih atoma, u stvari odvija u dve deimenzije.

Po ovom modelu, gravitacija je zapravo niz vibrirajućih žica koje su takođe hologramski prikazi, stvoreni u ravnom univerzumu tako da kreiraju trodimenzionalni osećaj.

Otkriveno da vanzemaljci zaista postoje? Neko je slao signale iz svemira, naučnici u čudu!

foto: Profimedia

U ovoj studiji prikupljen je veliki broj "dokaza" pomoću naprednih teleskopa. Koliki je značaj ove nove teorije, govori činjenica da se već pominje mogućnost da će ona "ispeglati" nedoslednosti između Ajnštajnove teorije relativiteta i kvantne fizike, te da će ova studija dokazati da je realnost zapravo hologramski prikaz.

foto: Fonet Epa

Jedan od saradnika na ovoj studiji uporedio je ovo sa gledanjem 3D filma. Posmatraču se samo čini da prikazi imaju dubinu ili visinu, dok su zapravo samo prizori dvodimenzionalnih slika, koje dobijaju treću dimenziju posmatranjem kroz specijane naočare.

BONUS VIDEO: NASTAVNICA MATEMATIKE: Da su nama ovako objašnjavali matematiku možda bi je više voleli