KAKAV POČETAK 2021. GODINE! Profesor sa Harvarda tvrdi da su nas 2017. godine POSETILI VANZEMALJCI!
Oumuamua, Foto: Profimedia

ISTINA JE NEGDE DALEKO

- Dodatno ubrzanje od Sunca, to je stvar koja me je ubedila - rekao je

Profesor sa Harvarda veruje da smo 2017. godine imali posetu vanzemaljaca! Nije šala!

U svojoj knjizi koja će uskoro biti objavljena, "Vanzemaljci: Prvi znak inteligentnog života van Zemlje", teorijski fizičar Avi Loeb izlaže svoju teoriju o neobičnom objektu koji je posetio naš Sunčev sistem pre nekoliko godina.

Međuzvezdani objekat nazvan "Oumuamua" je prvo uočen Pan-STARRS teleskopom u havajskoj opservatoriji Haleakala 2017. godine. Istraživači su utvrdili da je došao u Sunčevi sistem iz pravca Vege, zvezde u sazvežđu Lira, koje se nalazi oko 25 svetlosnih godina od naše planete. Samo tri dana posle toga, Oumuamua - havajski naziv za izviđača - počela je da ubrzava prema Suncu, pre nego što je došla blizu Zemlje, 7. oktobra, a zatim se brzo udaljila prema sazvežđu Pegaz i praznini koja leži izvan njega, piše Loeb.

Neki naučnici tvrde da je Oumuamua, za koju se veruje da je prvi međuzvezdani objekat otkriven u našem Sunčevom sistemu, samo još jedna kometa. Loeb, međutim, a čovek je na čelu katedre za astronomiju Harvarda, odbacuje ovu pretpostavku, jer se zasniva preterano na onome što je poznato.

- Šta bi se desilo da pećinski čovek vidi telefon? - upitao se govoreći za Njujork Post. - On celog života gleda stene, i on bi pomislio da je to samo još jedna svetlucava stena.

Loeb kaže da postoje dva detalja zbog kojih on misli da Oumuamua nije bila samo kometa, nego objekat koji je nastao pod uticajem vanzemaljske tehnologije.

Prvi detalj je dimenzija objekta, za koji je utvrđeno da je 5 do 10 puta duži nego što je širok. Loeb kaže da objekti u obliku cigare jednostavno nisu karakteristični za prirodne objekte koji se nalaze u Svemiru.

Ali teorijski fizičar kaže da je najvažniji detalj koji podržava njegovu teoriju kretanje Oumuamue.

- Dodatno ubrzanje od Sunca, to je stvar koja me je ubedila - rekao je.

Loeb objašnjava da bi gravitacija Sunca uzrokovala da se prirodni objekat kreće brže, kako se približava našoj zvezdi, a na kraju bi ga usporila, kad on počne da se udaljava. Loeb ističe da se ovo nije desilo sa Oumuamuaom, koja je ubrtzala malo, ali statistički značajno, dok se udaljavala od Sunca.

- Ako nismo sami, da li smo najpametniji? Ako je postojala vrsta koja je eliminisala samu sebe kroz ratove i klimatske promene, možemo da se promenimo i ponašamo bolje. Umesto toga, traćimo mnogo resursa na Zemlji ratujući jedni protiv drugih i radeći druge negativne stvari - zaključuje Loeb.

(Espreso.co.rs/Complex.com)