A TAMAN SMO POMISLILI DA OVA GODINA NE MOŽE BITI GORA: Upravo je otkriveno da prema Zemlji juri veliki ASTEROID!
Nikad kraja 2020. godini, Foto: Profimedia

približiće se

Asteroid pod imenom 2020 SW sutra nakon 13 sati će proći između Zemlje i Meseca. Ne bi se trebao sudariti sa Zemljom, ali će nam se približiti na oko 27 hiljada kilometara.

Kao da 2020. godina nije prepuna događaja koje ne možemo kontrolisati, u četvrtak će jako blizu našem planetu proći asteroid. Kako javljaju iz Centra za proučavanje objekata u blizini Zemlje, asteroid imena 2020 SW je premali da nam ikako našteti, a zbog Zemljinog gravitacionog polja, promeniće mu se putanja.

Kako prenosi ScienceAlert, asteroid će se u četvrtak nešto iza 13 sati naći na 27 hiljada kilometara od naše planete što je bliže od televizijskih i meteoroloških satelita koji se nalaze na udaljenosti od oko 35.888 kilometara

Izvucite teleskope

Asteroid će postati svetliji kako se bude približavao Zemlji, ali neće biti vidljiv golim okom, a idući put će nas posetiti 3. juna 2029. godine. Ovo nije prvi ovakav susret ovog meseca. Naime, 18. septembra, naučnici iz opservatorijuma Mount Lemmon Survey u Arizoni zabeležili su asteroid koji, da je udario u Zemlju, predstavljao bi opasnost.

Zanimljivo je da je NASA-ina grupa koja se bavi proučavanjem manjih svemirskih tela, Minor Planet Center, samo u septembru otkrila 244 takva objekta koja su se našla blizu Zemlje. Dakle, jedino što nam preostaje je pogledati kroz teleskop i zapevati onu TBF-ovu: 'Du, duu, duuu, nema nam pomoći...'.

(Espreso.co.rs / 24sata.hr)