PUTNICI SE NAŠLI U PAKLU NA AERODROMU U NICI! Ostavljeni u SUZAMA da čekaju LET, slošilo im se od MUKE! (VIDEO)
Aerodrom, Foto: Printscreen/Daily Mail

užas!

PUTNICI SE NAŠLI U PAKLU NA AERODROMU U NICI! Ostavljeni u SUZAMA da čekaju LET, slošilo im se od MUKE! (VIDEO)

Na snimku koji je snimio putnik, saputnici lepršaju odećom u pokušaju da se ohlade, dok drugi izgledaju uznemireno zbog situacije

Objavljeno: 10:39h

Putnici su bili u suzama nakon što su 90 minuta bili zarobljeni u usijanom avionu od Nice, pre nego što je pilot bio primoran da ih pusti da se vrate na vazdušni most da se ohlade jer se nekima slošilo.

Let Britiš ervejza iz Nicu za Hitrou trebalo je da poleti večeras u 19.35, ali su umorni putnici ostali da čekaju sat i po u vrelom avionu bez klima-uređaja.

'To je sramotno. U ovom avionu je toplije od pakla. British Airvais nas polako ubija“, rekao je jedan ljutiti putnik za MailOnline.

„Putnici plaču i samo što se nisu onesvestili.“

„Zaista je odvratno što nemaju klimu. Britiš ervejz je bukvalno šala.'

Dvojici putnika je pozlilo i premešteni su iz aviona, pošto su se kabinsko osoblje i pilot izvinili putnicima zbog nastale situacije.

„Sada dele vodu i govore svima da idu do pristaništa“, dodao je putnik.

Od tada su zamoljeni da se iskrcaju i sačekaju na vazdušnom mostu, dok se putnici hlade lepezama kako bi pokušali da se ohlade.

Na snimku koji je snimio putnik, saputnici lepršaju odećom u pokušaju da se ohlade, dok drugi izgledaju uznemireno zbog situacije

Putnici su tada zaglavili čekajući u tunelu da čuju vesti o svom letu.

Podrazumeva se da je avion propustio svoju pistu za poletanje jer je došlo do rotacionog kašnjenja u dolaznoj službi.

,,U Francuskoj večeras postoje teška ograničenja ATC-a, što ih je odložilo da dobiju novo poletanje“, rekao je portparol Britiš ervejza.

Aerodrom
foto: Printscreen/Daily Mail

Nakon sletanja, putnik je za MailOnline rekao da su još tri putnika otišla u prednji deo aviona da kažu posadi da se osećaju kao da će se 'onesvestiti' pri poletanju.

Dodali su da su putnici dobili paket čipsa dok su bili na kratkom letu.

Cene avio karata će porasti, a kupci će se suočiti sa povećanim troškovima Bivši šef BA Vili Volš kaže, izražavajući "iznenađenje", avio-kompanija još nije objavila koje letnje letove namerava da sprovede.

BiValter Finchand Stevart Carr za Mailonline Cena avio karte će "bez sumnje" porasti kako inflacija povećava troškove goriva, upozorio je šef avio industrije.

Ovi povećani troškovi će biti prebačeni na kupca, rekao je Vili Volš, bivši šef British Airvaisa i generalni direktor Međunarodnog udruženja za vazdušni saobraćaj (IATA).

Cene nafte su u poslednje vreme skočile jer je rat u Ukrajini poremetio snabdevanje, dok istovremeno globalni ekonomski oporavak od pandemije Covida podstiče potražnju.

Vili Volš
Vili Volšfoto: Printscreen/Daily Mail

"Letenje će biti skuplje za potrošače, bez sumnje", rekao je on u programu BBC Sundai Morning, dodajući da će se "visoka cena nafte" "odraziti na poskupljenje karata".

Veći troškovi koje će imati porodice koje žele da rezervišu izlete dolaze uz niz kašnjenja i otkazivanja koje su do sada morale da trpe u haotičnom letu za avio-industriju.

A zbog otkazivanja je došlo do povećanja konkurencije za preostale letove, radeći na dodatnom smanjenju cena.

Svet se suočava sa savršenom olujom u pogledu cena nafte, dok zemlje pokušavaju da smanje svoju zavisnost od ruske nafte i bore se za nove izvore.

Pitanje je toliko akutno da američki predsednik Džo Bajden putuje u Saudijsku Arabiju - zemlju koju je ranije nazvao "parijom državom" nakon ubistva novinara "Vašing posta" Džamala Kašogija 2018. godine - kako bi ih molio da povećaju proizvodnju nafte.

Lideri Evropske unije rekli su da će blokirati većinu uvoza ruske nafte do kraja 2022.

Ova vest će biti malo uteha za stanovnike koji žive ispod putanje letenja Hitroua, a koji ostaju budni do posle ponoći zbog povećanja broja letova u kasnim noćnim satima zbog poremećaja u vazduhoplovnom sektoru.

1 / 6 Foto: Profimedia

Aerodrom u zapadnom Londonu izvinio se ljudima koji su pretrpeli "veće smetnje" jer više aviona dolazi i odlazi kasnije nego što je planirano.

Hitrou nema planirane polaske između 22.50 i 6.00, niti planirane dolaske između 22.55 i 4.40, ali se poletanja i sletanja dešavaju u onim periodima kada avioni kasne.

Tačnost letova je naglo opala poslednjih meseci jer se avio-kompanije i aerodromi bore da se izbore sa naglom potražnjom za putovanjima.

U subotu uveče tri aviona su stigla na Hitrou posle ponoći.

Najnoviji je let Britiš ervjeza-a iz Kalamate u Grčkoj koji je sleteo u 12.31 ujutro, više od dva sata zakašnjenja.

U međuvremenu, putnicima čiji su letnji letovi Britiš ervejza otkazani u pokušaju da se olakša prekid, trebalo bi uskoro da kažu koja su putovanja pogođena, kaže bivši izvršni direktor BA.

Desetine hiljada putnika moglo bi biti pogođeno potezom da se otkaže stotine letova na Hitrou i Getvik.

Vili Volš, koji je sada generalni direktor Međunarodne asocijacije vazdušnog saobraćaja, rekao je: „Nadao bih se da će ti letovi koji se otkazuju biti objavljeni vrlo brzo.

Vili Volš
foto: Printscreen/Daily Mail

Takođe je rekao za Sunday Morning sa Sophie Ravorth: „Iznenađen sam da nisu najavljeni. Svakako, verujem da je trebalo da budu objavljene čim su jasno stavili do znanja da će biti otkazani.'

Rekao je: „Ipak, mislim da je u redu da se ova otkazivanja izvrše rano, jer će to barem omogućiti aviokompanijama i njihovim klijentima da se prilagode revidiranim rasporedima.

„U mnogim slučajevima pretpostavljam da biste imali rezervisano manje od 20 odsto mesta na tim letovima.“

Preplavljeni stanovnici koji žive u blizini Hitrou nisu dobili malo predaha, jer je prvi let zakazan za nedelju ujutro stigao u 4.33.

Jedna 49-godišnja žena koja nije želela da bude imenovana rekla je da joj je san ozbiljno poremećen jer avioni na malim visinama imaju "ogromni uticaj na nas koji se sada nalazimo direktno ispod putanje leta".

Žena, koja živi u Saningdejlu u Berkširu, 10 milja od Hitroua, rekla je: „Stalno kašnjenje kasnih večernjih letova onemogućava spavanje pre ponoći.

1 / 7 Foto: Printscreen/Daily Mail

„Sada uglavnom idem u krevet mnogo kasnije. Definitivno se pogoršalo u poslednja tri meseca.

„Avio-kompanije ne razmišljaju i ne trude se da avione podignu na viši nivo kada je na nebu manji saobraćaj.

„Bojim se da bi to moglo postati norma, ako bi Vlada dala odobrenje za noćne letove na privremenoj osnovi, što bi jednostavno bilo nepodnošljivo.“

Pedesetogodišnji muškarac iz Vorlingema u Sariju, 20 milja od aerodroma, rekao je da je porast broja noćnih letova "počeo prilično postepeno i da je upravo rastao".

Letovi produžavaju uznemiravanje koje trpe zajednice koje su preletele „do neprihvatljivih sati“, rekao je čovek, koji je takođe želeo da ostane anoniman.

Preplavljeni stanovnici koji žive u blizini Hitrou nisu dobili malo predaha, jer je prvi let zakazan za nedelju ujutro stigao u 4.33.

Avion
foto: Profimedia

Jedna 49-godišnja žena koja nije želela da bude imenovana rekla je da joj je san ozbiljno poremećen jer avioni na malim visinama imaju "ogromni uticaj na nas koji se sada nalazimo direktno ispod putanje leta".

„Avio-kompanije ne razmišljaju i ne trude se da avione podignu na viši nivo kada je na nebu manji saobraćaj.

„Bojim se da bi to moglo postati norma, ako bi Vlada dala odobrenje za noćne letove na privremenoj osnovi, što bi jednostavno bilo nepodnošljivo.“

Pedesetogodišnji muškarac iz Vorlingema u Sariju, 20 milja od aerodroma, rekao je da je porast broja noćnih letova "počeo prilično postepeno i da je upravo rastao".

Letovi produžavaju uznemiravanje koje trpe zajednice koje su preletele „do neprihvatljivih sati“, rekao je čovek, koji je takođe želeo da ostane anoniman.

Bonus video:

21:46

MINISTAR MOMIROVIĆ EKSKLUZIVNO ZA KURIR TV U okolnostima kada imamo rat u Evropi investiramo i ne odustajemo ni od jednog projekta

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.