Kina osvaja svemir: Spustiće sondu na nevidljivu stranu Meseca!
Foto: AP

svemirska industrija

Kina osvaja svemir: Spustiće sondu na nevidljivu stranu Meseca!

Objavljeno: 10:17h

Kina planira da ubrza razvoj svemirske industrije i postane prva zemlja koja će oko 2018. godine svoju letelicu malom brzinom spustiti na nevidljivu stranu Meseca.

OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja! Peking nastoji i da uspešno lansira svoju prvu sondu na Mars do 2020. godine i tako istraži uzorke sa Crvene planete i Jupiterov sistem. Misija bi trebalo da omogući istraživanja o pitanjima evolucije Sunčevog sistema i potrage za vanzemaljskim životom.

KAKO SE NAŠA KRV BORI SA BOLESTIMA: Neverovatan snimak belih krvnih zranaca koja ubijaju bakteriju! (VIDEO) - Istraživanje kosmosa, razvoj svemirske industrije i izgradnja Kine u svemirsku super silu jeste san kojem neprekidno težimo - navodi se u dokumentu vlade o politici Kine u oblasti svemirskih istraživanja u narednih pet godina.

foto: AP

Kina svemirski program sprovodi u mirnodopske svrhe, da bi garantovala nacionalnu bezbednost i sprovodila naučna istraživanja, piše u beloj knjizi koju je danas objavila kancelarija za informisanje kineske vlade. Kina stavlja naglasak na razvoj svemirske industrije - simbol nacionalnog prestiža koji treba da doprinese ugledu zemlje u svetu.

foto: AP

Agencija AP navodi da, iako se u dokumentu kineske vlade ne navodi, cilj Pekinga je možda i uspešno slanje astronauta na Mesec. Kineski astronauti su u novembru, posle mesec dana provedenih na svemirskoj stanici, završili najdužu kinesku ekspediciju u kosmosu.

(Espreso.co.rs)