Zašto je Snežana Filipović otišla iz Partizana?

Otvoreno pismo javnosti

Zašto je Snežana Filipović otišla iz Partizana?

Doskorašnja direktorka marketinga objasnila je svoju odluku da posle tri godine napusti funkciju u Humskoj
Objavljeno: 11:55h

Srpska fudbalska javnost bila je iznenađena u utorak kada se pojavila vest da je Snežana Filipović, sada Borjan. odlučila da napusti funkciju direktorke marketinga Partizana. Crno-beli ostali bez atraktivnog člana: Zanosna direktorka Partizana napustila Humsku! (FOTO) Ona se nedavno udala za golmana Milana Borjana, a nekoliko nedelja posle svadbe opredelila se da prekine trogodišnji boravak u Humskoj. Zbog toga je osetila potrebu da se obrati otvorenim pismom javnosti i pojasni razloge za svoju odluku.

Dragana Udovičić
- Posle tri i po godine provedene na mestu direktora marketinga Fudbalskog kluba Partizan donela sam odluku da dam otkaz na poziciju na kojoj sam bila od septembra 2012. godine. Svi rezovi i velike odluke u životu nisu nimalo laki i ne donose se preko noći i na prečac, što je bio slučaj i sa mnom. – Od kada sam stupila na funkciju, vrlo tešku i zbog same društveno-ekonomske situacije, naročito za ženu, našla sam se pred mnogim iskušenjima, predrasudama, izložena kritikama, ponekad i osudama javnog mnjenja.
– Od septembra 2012. do januara 2016. godine potpisana su 24 sponzorska ugovora sa velikim vrednostima, ostvarena prodaja TV prava i reklamnih prostora u periodima igranja evropskih takmičenja, takođe, na visokom nivou. Uz mnogo problema, latentnih uticaja sa strane zbog kojih niste mogli da obezbedite gotovo nijednog sponzora, urađeno je više od 50 aktivacija, kojima je sačuvan svaki cent klubu bez izlaganja dodatnim troškovima, a PR podignut na nivo evropskog, bez uloženog dinara, samo na osnovu ideja i ličnih kontakata. – I pored šampionskih uspeha, društveno-ekonomska situacija, ne samo u klubu već i u zemlji, bila je veoma teška, uz nemanje materijalnih sredstava za osnovno funkcionisanje kluba, samim tim i budžetom za marketing od ’nula ’dinara.
– Kako sam uvek stremila najvišim ciljevima, dajući maksimum u svakom trenutku, čak išavši umnogome i ’pre vremena’, razlog mog odlaska je poslovne prirode. Marketing Partizana u ovom teškom vremenu, bez učinjene privatizacije, ne može da se razvija u smeru u kojem smatram i osećam da bi trebalo. – Nikada, ni u najtežim trencima za funkcionisanje kluba, nisam iznela nijednu negativnu stranu poslovanja niti lično mišljenje o radu, pa će tako biti i sada.
– Teško mi je jer odlazim iz voljenog kluba, u kojem sam stekla mnogo prijatelja i koji mi je omogućio da se u poslovnom smislu razvijam, rastem i afirmišem, vrativši mu, s druge strane, vrednim radom, pregalaštvom, bez obzira na sujetu i pritiske kojima sam bila okružena. – Želim posebno da se zahvalim navijačima, marketing nijednog kluba ne može bez njih dobro da funkcioniše, hvala im što su bili uvek uz nas, naročito kad je bilo teško. – Mom Partizanu, Grobarima, igračima, zaposlenima, članovima stručnog štaba želim uspešan nastavak sezone, nove titule, plasman u Ligu šampiona. Partizan je iznad svih nas i uvek će biti – navela je u pismu Filipovićeva. (Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.