Sad može da počiva u miru: Rešena najveća Mandina muka!

prokret!

Deci i udovici će sada ipak biti malo lakše da nastave živote posle ovog šokantnog gubitka oca i supruga
Objavljeno: 10:25h

Kolege tragično preminulog glumca Milorada Mandića Mande se organizuju kako bi prikupili novac za otplatu stambenog kredita u švajcarskim francima koji je u nasledstvo ostao porodici pokojnog glumca. Pogrešno! Ovaj kredit je vrlo moguće već otplaćen, navedeno je u saopštenju. Svaka čast, glumci! Ono što su kolege uradile za Mandinu decu i udovicu je najbolji dokaz koliko su ga voleli!

Bolje je usmeriti akivnosti na podizanje svesti javnosti o zelenaškom karakteru ovih kredita, i pritisku na nadležne, a glumci i poznate ličnosti to svakako mogu. Tako bi se problem rešio svima a ne jednokratno skupljanjem novca, čime se zapravo legalizuje pljačka. Državo, reaguj! Na taj način se kaže banci, iako je doprinela smrti njihovog kolege, da je zaslužila novac koji joj ne pripada! Mandin kredit je otplaćen, on više ne postoji, osim u evidenciji banke, koja na ovaj način može zadužiti i nekoliko narednih kolena potomaka! Državo reaguj dok se još neki život tragično ne ugasi zbog pohlepe bankara, zajključeno je u saopštenju Udruženja bankarskih klijenata Efektiva, koje je potpisao predsednik ovog udruženja Dejan Gavrilović. Podsetimo, kako je Kurir ranije pisao, slavni srpski glumac radio je čak pet poslova kako bi sakupio dovoljno novca da prehrani suprugu Anju i četvoro dece, i mesečno namiri ogromnu ratu za stambeni kredit u švajcarcima. Da, Manda je bio jedan od 22.000 građana naše zemlje koji su pre 12 godina odlučili da podignu stambeni kredit u švajcarskim francima, a danas duguju više nego na dan kad su kredit podigli.
O svom problemu i teškoćama koje su ga zadesile velikan srpskog glumišta pre godinu dana je progovorio za Kurir, apelujući na državu i nadležne da se ne dopusti takva pljačka, kako njega i njegove porodice, tako i ostalih zaduženih mučenika.