SEVERINA NUDI MILANU MILION EVRA ZA SINA! Pevačica se odlučila na NEPRISTOJNU PONUDU rešena da vrati DETE

PRELOMILA!

Severina Kojić ponudila je Milanu Popoviću 1.000.000 evra da joj vrati starateljstvo nad sinom Aleksandrom (7)

Pop zvezda odlučila se na drastičan korak kad je čula da se "kralj bakra" žalio kako je na nju potrošio ovu neverovatnu sumu novca

Seve je preko advokata poručila Milanu da će mu vratiti svaki evro ukoliko pristane da dečak ponovo živi kod nje. Pored novca, Kojićeva je obećala Popoviću da će moći da viđa sina jedno po podne sedmično i svaki drugi vikend, saznaje HIT.

- Severina je i dalje očajna što Aleksandar živi sa Milanom! Oseća se toliko nemoćno da je čak ponudila bivšem da mu vrati sav novac koji je potrošio na nju dok su bili u vezi, kao i dok je bila trudna. Reč je o sumi od čak 1.000.000 evra. Naterala je advokata da pošalje Milanu mejl i ponudi mu ove pare u ratama ukoliko pristane da joj da dete - otkriva dobro obavešten izvor.

Njen sadašnji suprug Igor Kojić nije odmah podržao ovu ideju.

- Zabrinuo se da Milan ne izađe u javnost sa ovim, pa da ispadne kako pokušava da otkupi dete. Severina je tih dana bila u psihičkom rastrojstvu, pa mu je odbrusila: "Baš me briga! Hoću samo da mi se vrati Aleksandar! Stalno je pričao kako je na mene potrošio silne pare. Sad ću sve da mu vratim. Možda nas onda ostavi na miru." Kad je Igor video koliko joj je teško, rekao joj je da uradi šta god želi ako će joj tako biti lakše - priča sagovornik dodatka HIT i dodaje da mu nije poznato da li je "kralj bakar" odgovorio na ovu nepristojnu ponudu.

Kako saznajemo, Kojićeva je papreno koštala Popovića, a on je neverovatnu sumu novca potrošio na nju za manje od dve godine.

- Milan je finansirao Severinu u periodu od 2011. do 2013. godine, odnosno dva meseca, koliko su bili zajedno, tokom trudnoće i još malo posle porođaja. On je na njen račun prebacivao i po neverovatnih 50.000 evra mesečno. Iz Milanovog džepa plaćani su Severinini računi za mobilni telefon, režije za nekretnine u Zagrebu i Splitu, pa i bend, koji i kada ne nastupa sa njom, po ugovoru uredno prima platu svakog meseca. Plaćao joj je i kredite, lizinge za kola, a skoro 300.000 evra je dao samo na njene dugove - otkriva naš sagovornik i dodaje:

- Popović je uložio ogromna sredstva i u njenu karijeru. Kupovao joj je pesme koje su postajale veliki hitovi. Platio je pesmu "Italijana" koju su joj uradili Filip Miletić i Miloš Roganović, zatim Harija Varešanovića, koji joj je komponovao nekoliko numera, a dao je novac i za snimanje spotova. U periodu dok ju je on još finansirao, napravila je i turneju "Dobrodošao u klub".