FATALNA ŽENA KOJU SU VOLELI SAMO VELIKI MOĆNICI! Ova BEOGRAĐANKA se NAJBOLJE UDAVALA, a sada vodi ČUDAN ŽIVOT
Foto: Printscreen Instagram/elenakaraman.essenceofliving

LEPOTA

Prepoznajete li je?

Objavljeno: 11:38h

Ona je najstarija ćerka neše poznate modne kreatorke Verice Rakočević i višestruko nagrađivana dizajnerka enterijera.

Rođena je 30. septembra 1971. godine u Beogradu. Uz njeno ime često ide epitet fatalna žena, budući da su za njom ludeli mnogi poznati i moćni muškarci.

Kao tinejdžerka se bavila manekenstvom te smo njeno lepo lice mogli da vidimo više puta na brojnim naslovnim stranama časopisa.

Uspešna dizajnerka
Uspešna dizajnerkafoto: Marina Lopičić

Reč je o Eleni Karaman.

LJUBAVNI ŽIVOT

Početkom devedesetih godina Elena se udala za fudbalera Predraga Peđu Mijatovića i rodila mu dva sina. Imala je samo 19 godina kada je odlučila da se uda za njega.

Ovako je Elena govorila o Peđi i braku.

- Najlepši, a definitivno najsiromašniji period našeg života živeli smo u Beogradu, u malom stanu u Kneza Miloša 16. U tih 68 kvadrata moja je sreća bila tako velika i snažna da sam mislila da njome mogu da pariram samom Bogu. Moji nisu bili preterano oduševljeni odlukom da se udam. Majka je mislila da ću ponoviti njenu grešku, udati se da bih pobegla od roditelja, a kako su Peđini roditelji reagovali na našu odluku da se tako mladi venčamo - ne znam. Ono što pouzdano znam je da je retko ko imao to zadovoljstvo da ima svekra kao što je bio Peđin otac, čovek koga vredi poznavati - govorila je za magazin Dama.

Nakon razvoda od Peđe, započela je vezu sa kontroverznim biznismenom Andrijom Draškovićem i rodila mu sina.

Jugoslav i Elena
Jugoslav i Elenafoto: Damir Dervišagić

Elena je kasnije upoznala Jugoslava Karića koji je sedam godina mlađi od nje i sa njim je bila u skladnom braku. I njemu je rodila sina. Jugoslav i Elena su se nakon deceniju i po braka razveli 2020. godine i šokirali javnost.

STARA SLIKA

Dizajnerka nameštaja podelila je nedavno sa svojim pratiocima emotivnu poruku posvećenu sinu Luki, a uz to i ovu prelepu i staru fotografiju njih dvoje.

Elena je Luku dobila u nekadašnjem braku sa čuvenim sportistom Peđom Mijatovićem.

PORODIČNA TRAGEDIJA

Imali su i sina Andreju, koji je bio rođen sa cerebralnom paralizom, te preminuo u 14. godini, davne 2009.

Detalje o bolesti sina, iskušenjima i borbama koje je godinama vodila ispričala je davne 1998. godine u intervjuu za magazin "Dama".

- Najmračniji period mog života je period Valensije. Prva asocijacija je samoća, a potom tuga. Užasno sam patila za Beogradom, nedostajao mi je onaj osećaj sigurnosti i bezbrižnosti koji mi moj grad uvek nudi. Nedostajale su mi mnoge stvari, od jutarnjeg kafenisanja do mirisa rascvetalog kestenja koji je dopirao direktno sa ulice Kneza Miloša i šunjao mi se po stanu s proleća. U Valensiji sam imala svog frizera, svog pedijatra, svog kozmetičara, svoje juvelire... a kad malo bolje razmislim, osim Luke i Peđe nisam imala ništa. Sve u svemu, ne znam koji mi je ćošak Valensije odvratniji. Tu sam, ubrzo po dolasku, ostala trudna sa drugim detetom i kao svaka dokona žena pomislila da će bavljenje još jednim detetom rešiti sve moje probleme. Šta su problemi, shvatila sam tek nekoliko meseci kasnije.

Promena Elene KAraman
Promena Elene KAramanfoto: DAMIR DERVIŠAGIĆ, ZORANA JEVTIĆ, SONJA SPASIĆ, DRAGANA UDOVIČIĆ, VLADIMIR LUKIĆ

- Desilo mi se poslednje što sam mogla da pretpostavim, porođaj se iskomplikovao i moje dete se rodilo sa cerebralnom paralizom. Nikada nismo ni saznali šta se zapravo desilo. Koliko su lekari pogrešili, a koliko se sudbina poigrala sa nama, verovatno nikada nećemo saznati. Intimno mislim da je osnovni problem bio u tome što nisu našli za shodno da dete, koje je rođeno pet nedelja ranije, stave u inkubator, oslanjajući se na njegovu telesnu težinu. Kako sam ja proučila sve moguće medicinske leksikone i prošpartala sve svetske pedijatrijske klinike, ispostavilo se da lekari ne samo što odmah posle porođaja nisu odreagovali kako je trebalo, nego mu čak ni valbulu za hidrocefalos koji je naknadno dobio nisu ugradili na vreme. Kada je Andrea napunio osam meseci potvrdili su ono u šta sam ja odavno sumnjala - dijagnoza je bila cerebralna paraliza. Nisam morala da čekam da dete napuni osam meseci, da bih konstatovala da sa njim i te kako nešto nije u redu, jer možda ne umem što-šta, ali majka da budem definitivno znam - priačala je dizajnerka svojevremeno.

Danas ovako izgleda
Danas ovako izgledafoto: Printscreen Instagram/elenakaraman.essenceofliving

Elena Karaman Karić, nakon završene obavezne obuke navodno je postala i zvaničan pripadnik keltskog hrišćanstva, poznatijeg kao druidizam, pisali su mediji.

Već duže vreme se govori o obredima kojima prisustvuje, a i ona je sama više puta na svojim društvenim mrežama delila detalje njihovih sesija.

Bonus video:

05:11

ĐUS ZA ESPRESO POSLE 100 GODINA: Reper o ESTRADI, evo kako komentariše SKANDALE

(Espreso)

Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!