ČUVALI SU RECEPT ZA MAMURLUK 7 GENERACIJA: A sada su počeli da ga PROIZVODE!
Mamurluk može da bude gadna stvar, Foto: Profimedija

REŠENJE

ČUVALI SU RECEPT ZA MAMURLUK 7 GENERACIJA: A sada su počeli da ga PROIZVODE!

- Želimo da sok ostane što je moguće sličniji izvornom receptu - objasnio je osnivač 

Objavljeno: 30.10.2019. 07:26h
  • 2

Kompanija za proizvodnju bezalkoholnih pića sa sedištem u britanskom Čeltenamu procenjena je na 4,29 miliona funti, i to zahvaljujući pradedi vlasnika biznisa. Naime, proizvodnju prirodnog leka za mamurluk pod imenom "Overhang" pokrenuli su pre četiri godine otac i sin Vilijam i Stiven Vilkinson - a priča o receptu datira još decenijama u prošlost.

Napitak se inače temelji na stogodišnjem talijanskom porodičnom receptu i prirodna je mešavina sokova đumbira, narandže i limete bez dodataka konzervansa i s dodatkom mleka od čička, lista maline i nekoliko vitamina, i navodno uopšte nema aditiva ni veštačkih zaslađivača.

- Želimo da sok ostane što je moguće sličniji izvornom receptu - objasnio je stariji osnivač, Vilijam.

Recept za Overhang datira iz prelaza iz 19. u 20. vek, kad je Vilijamov pradeda Antonio Vakara emigrirao iz Đenove u Italiji u Veliku Britaniju.

Da se lakše izbori s još novim i bržim načinom života, a pritom ostane "svež i u naponu snage", Antonio je smislio tajnu mešavinu, danas poznatu kao Overhang. Recept se u porodici čuvao sedam generacija, a Vilkinsonovi su često sok pravili kod kuće - kad god su se osećali premoreno ili bili mamurni.

Ali ideja da sok postane globalno poznat rođena je decenijama kasnije na brodu u Bristolu, kada je Antonijev unuk Vilijem Vilkinson bio na turneji sa svojim bendom.

Po izlasku iz hotela, on se požalio da se oseća kao da "nije svoj". Oko njega je dostupna bila hrpa zaslađenih sokova i jeftinih alkoholnih pića, ali njemu je trebalo nešto za prikupljanje snage "na brzinu". Nazvao je oca da mu izdiktira porodični recept i odlučio da njihov sok treba da bude dostupan svima, na policama supermarketa.

Overhang se sada prodaje u Sainsbury's, Morrisonsu, Tescou, Asdi, WHSmithu, Bargain Boozeu i na Amazonu u Velikoj Britaniji. Nakon što je potpisao suradnju sa Ministarstvom trgovine Arapskih Emirata, Vilijemova kompanija sa godišnjim prometom od 200 hiljada funti dostigla je vrednost od neverovatnih 4,29 miliona funti - jer će se narednih pet godina prodavati u 500 prodavnica širom Ujedinjenih Arapskih Emirata.

 

 

Bonus video:

(Espreso.rs/24sata.hr)

 


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media