ZA SEDAM DANA 3 KILE MANJE: Nova dijeta postala je potpuni HIT, a nikad niste gladni
Dijeta / Ilustracija, Foto: Profimedia

za vitku liniju

ZA SEDAM DANA 3 KILE MANJE: Nova dijeta postala je potpuni HIT, a nikad niste gladni

Da li je moguće?

Objavljeno: 04.09.2019. 21:17h
  • 4

Jesen obiluje velikim trpezama koje mogu negativno da utiču na vašu vitku liniju. Kako biste se rešili viška kilograma ili sprečili njihov nastanak pokušajte da se pridržavate lake dijete pomoću koje možete da izgubite do tri kilograma, a neće negativno uticati na vaše zdravlje, piše Stil.

Prednosti ove dijete su te što ne morate da izbacujete ni jednu grupu namirnica, a ni količina koju ćete pojesti nije ograničena.

Doručak je svakog dana isti, a sastoji se od grejpfurta, kafe ili čaja bez šećera, šnite prepečenog hleba ili tosta.

Ručak i večera se menjaju po danima, pa smo pronašli za vas jelovnik za sedam dana:

Prvi dan 

Ručak: mešano meso, paradajz, kafa, limunada bez šećera

Večera: riba iz konzerve ili sa žara, salata od svežeg sezonskog povrća, obareno povrće, tost, grejpfurt.

Drugi dan 

Ručak: voćna salata, dozvoljene su sve vrste voća nije bitno da li je suvo ili sveže

Večera: ćevapi, paradajz, celer i masline

Treći dan 

Ručak: salata od tunjevine prelivena limunom

Večera: biftek ili neko drugo meso sa žara, sezonska salata

Četvrti dan 

Ručak: dva kuvana jajeta, sir

Večera: kuvana piletina ili piletina sa žara, sveža sezonska salata, tost

Peti dan 

Ručak: sir, obareni spanać, tost

Večera: riba iz konzerve ili sa žara, mešana salata, obareno povrće, tost

Šesti dan 

Ručak: voćna salata

Večera: piletina kuvana ili sa žara, mešana salata

Sedmi dan 

Ručak: piletina sa žara ili kuvana, paradajz, obareno povrće, grejpfurt

Večera: meso na žaru, krastavac, celer, paradajz.

 

Bonus video

(Espreso.rs/Stil)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media