GLEDALI SMO MAGIČNI SNIMAK SA SUZAMA U OČIMA: Pred NOVU GODINU setili smo se PRAVIH VREDNOSTI U ŽIVOTU! (VIDEO)
Lidl novogodišnji video, Foto: Promo

utisci

GLEDALI SMO MAGIČNI SNIMAK SA SUZAMA U OČIMA: Pred NOVU GODINU setili smo se PRAVIH VREDNOSTI U ŽIVOTU! (VIDEO)

Kratkometražni onlajn film "Stvarno važno", kompanije "Lidl", poveo je ekipu "Espresa" u prazničnu bajku, u drugu dimenziju

Objavljeno: 06.12.2018. 17:45h
  • 25

- Ako ne budemo obraćali pažnju na svoju decu, neke više sile hoće. I to na letećem ostrvu. Istina je tamo negde. Mislite o tome - rekao je Filip Plavčić, urednik fotografije na portalu Espreso, gledajući jedan izuzetno emotivan kratki film.   

Kompanija "Lidl" je i ove godine odlučila da svojim novogodišnjim videom vrati fokus na istinske vrednosti i ono što je zaista važno, a to su ljubav, zajedništvo i trenuci sreće provedeni s porodicom.

Ekipa "Espresa" pogledala je video. Uspeli su da nas "probude", da nas podsete na ono što smo donekle zaboravili. 

Odrasli, vrlo često, zaokupljeni svakodnevicom, poslom, dodatnim obavezama u vreme praznika uzbuđenje zamene stresom, konfliktima i ljutnjom, pa sve to postaje sastavni deo prazničnih proslava. Zaboravljaju da obraćaju pažnju na  emocije dece, na porodicu, ali i na same sebe. Deca su nosioci čarolije, ali i oni koji najviše žude za njom.Ona i dalje veruju u čuda, u ljubav, u zajedništvo, u sreću, koju odrasli često zanemarujemu i ostavljaju po strani jureći za poslovima, obavezama, novcem. 

Kratki novogodišnji video "Stvarno važno" treba shvatiti kao umetnički poziv na buđenje: tema je napet tempo savremenog života, koja utiče na svakog pojedinca, a čije posledice kulminiraju baš u vreme praznika. Glavna lica bajkolike priče su deca, koja beže iz ljutitog sveta odraslih punog konflikata i zajedno provode veselo, mirno slavlje – u jednom začaranom utočištu punom živahnih boja, bez ikakvog stresa i svađe. Na kraju filma i roditelji uviđaju šta je zaista važno: baš za novogodišnje i božićne praznike najbitnija je harmonija u krugu ljudi - koji su nam najvažniji.

1 / 8 Foto: Promo

Deca su nam podsetnik na sve ono što mi zaboravljamo u trenutku kada dozvolimo da prestanemo da budemo, baš to, deca. Trebalo bi češće da ih gledamo, da ih slušamo, da oponašamo njihovu zanesenost, njihovu veru i magiju svakog trenutka, a naročito onog prazničnog. Ili još bolje, trebalo bi da sačuvamo dete u sebi i da ga s vremena na vreme puštamo da se "poigra", da volimo na način na koji vole deca, a bolje prilike za to nema, nego u trenutku kada smo u krugu porodice. 

Kratkometražni onlajn film "Stvarno važno", kompanije "Lidl", poveo je ekipu "Espresa" u prazničnu bajku, u drugu dimenziju. Priča prožeta kroz film univerzalna je, svima bliska i razumljiva. Nažalost, mnogi bi mogli da se prepoznaju u njoj. Bilo u ulozi deteta, bilo u ulozi odraslog. 

Igora Ćuzovića, zamenik glavnog i odgovornog urednika na portalu "Espreso", ovako je "pogodio" ovaj kratkometražni film:

Snimak me je podsetio (a nadam se i sve one koji će ga videti) na jednu veoma bitnu stvar: u današnjem svetu, punom jurnjave, karijere, posla, trčanja za novcem, malo su nam se zagubila deca. U drugom su planu, a ne bi trebalo tako da bude. Ona scena kad deca idu na ostrvo preko mosta od poklona, to će stvarno da se desi. Deca koju smo ignorisali samo će početi da ignorišu nas... Ako smo mi sebični prema deci, i deca će da budu sebična...

1 / 7 Foto: Promo

Dok je Darko Zlojutro, pomoćnik glavnog i odgovornog urednika na portalu "Espreso" rekao sledeće:

Reklama je nesvakidašnja, nosi jaku poruku i na pravi način opisuje život savremenog čoveka koji se u borbi za egzistenciju totalno otuđio od svih, pa i same dece. Zabavno, ali i poučno.

Nikola Marković, urednik rubrike Kultura na portalu "Espreso", komentarišući kratkometražni film kompanije "Lidl", "Stvarno važno", u fokus stavlja decu i njihov doživljaj sveta, ali i njihov način života:

 

Premda video očigledno stavlja u fokus odrasle koji zanemaruju decu, sa druge strane ističe koliko je dečiji život lepši i neviniji od našeg. Naravno, ne možemo očekivati da se snagom volje ratosiljamo svih dnevnih briga i nedaća, ali možemo raditi na tome da povratimo barem deo dečije radoznalosti, ljubavi i čistote duha u našem svakodnevnom životu. I to je najvrednija pouka koju možemo da izvučemo iz ovog videa.

foto: Promo

Filip Plavčić, urednik fotografije na portalu "Espreso", imao je metaforičan, inspirativan i zanimljiv komentar sa bezbroj pitanja: 

Video prkosi svim zakonima fizike. Zamislite, lebdeći pokloni. Još gore, nikome roditelji nisu razvedeni. Mozeš misliti. Nigde u reklami nisam video sarmu i rusku salatu, što stvara osnovanu sumnju, da li je to uopšte snimano u periodu praznika ili još nisu stigli da ukisele kupus(?). Ali najveće pitanje koje se postavlja je: Ko, zapravo, upravlja letećim ostrvom, kakva je to tehnologija i ko je to omogućio? Iluminati? NASA? CIA? BIA? Otvorimo oči, ljudi. Ako ne budemo obraćali pažnju na svoju decu, neke više sile hoće. I to na letećem ostrvu. Istina je tamo negde. Mislite o tome.

foto: Promo

Jovana Korica, novinarka rubrike Politika, pronašla se u deci koja su bila razočarana neprisustvom ljubavi, zajedništa, sreće naročito u danima praznika, ali i onim nekim drugim danima: 

Ovaj film je film o tome kako su deca odlučila da ožive čaroliju, zanemare odrasle i sami za sebe naprave praznični ugođaj ispunjen ljubavlju, zajedništvom i srećom, kada oni to već ne umeju. I baš tim begom uspevaju da "probude", osveste, podsete roditelje koliko je sve to zapravo bitno. Pronašla sam se u ovoj deci, jer iznad svega volim dane praznika, ne samo zbog šarenila, jelke, poklona i sjaja, sve to je manje bitno... Više zbog toga što bi ti dani trebalo da nam probude ono magijsko, čarobno, da nas nateraju da zastanemo i volimo iz čista srca, da se vratimo u detinjstvo i zaboravimo na "biznis" funkcionisanje sveta, na šta nas ovaj video i podseća. Da budemo u miru sa sobom, ali i sa onim koji su nam najvažniji na svetu. Veće čarolije od ljubavi, zajedništva i sreće nema, a oživljavanju tog magijskog sveta dobrano pomogne i "prstohvat" praznične euforije. Dopao mi se i ovaj radikalni postupak dece, ova mala bajkovita revolucija, ovaj beg i ostavljanje roditelja u strahu, koji su prešli sve moguće granice, svađama, stresom i tupošću. Ne dozvolite da vas vaša deca ostave, odlazeći na neko drugo lepše mesto, daleko od vas. Ukrcajte se na lebdeće ostrvo sa njima i živite bajku. Petar Pan i Zvončica, stvarni su samo ako im mi to dozvolim i ako ih umesto kao likove iz bajke, shvatimo kao vrednosti. 

foto: Promo

Ovaj kratkometražni film, kompanije "Lidl" prikazuje se putem onlajn kanala u različitim zemljama u kojim "Lidl" posluje. 

Kao inspiraciju za film iz kompanije navode to što su primetili da su njihovi kupci pod velikim pritiskom, ali i uzbuđenjem. Stoga su, kako kažu, odlučili da svojim kupcima budu partneri.  

- Uočili smo da su u današnje vreme, a posebno u vreme novogodišnjih i božićnih praznika, naši kupci pod velikim pritiskom i da su veoma uzbuđeni. Zbog toga želimo da našim kupcima budemo partneri, koji će im omogućiti opuštene novogodišnje i božićne praznike, kako bi oni mogli da se koncentrišu na ono što je zaista važno - navode iz kompanije "Lidl".

(Espreso.rs) 


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Espreso.rs


Adria media