POTREBNO JE SAMO 2 DANA DA VAŠ STOMAK BUDE RAVAN: Pratite sledeća uputstva i skinućete višak BEZ GLADOVANJA
Foto: Pixabay

EFIKASNO

POTREBNO JE SAMO 2 DANA DA VAŠ STOMAK BUDE RAVAN: Pratite sledeća uputstva i skinućete višak BEZ GLADOVANJA

Ne morate da se mučite dijetama i izgladnjivanjem 

Objavljeno: 12.09.2018. 19:38h
  • 19

Za stomak sa trbušnjacima treba mnogo truda, ali za onaj ravan, bez nadutosti, i ne toliko.

Naime, određene namirnice, iako zdrave i niskokalorične, lako izazivaju nadutost, i čine da se osećate (a i izgledate) deblje nego što zapravo jeste.

“Kupusare”

Brokoli, kelj, prokelj i karfiol lako izazivaju nadutost, do čega dolazi zbog prevelikog udela vlakana u njima. Zato, izbegavajte konzumiranje ovog povrća ukoliko vas čeka “uskakanje” u tesnu haljinu.

Slani, prerađeni proizvodi

Grisine, čips, krekeri, supe iz kesice… Zapravo sve što dolazi iz kesice ili kutije u 90 posto slučajeva puno je soli, što znači samo jedno – zadržava vodu i organizmu i čini da se nadujete kao "balon".

Penušava pića

Mehurići u pićima prouzrukuju stvaranje gasova u stomaku – kada ih pijete, vi u suštini gutate vazduh, što vrlo brzo utiče na veličinu vašeg stomaka.

Veštački zaslađivači i dijet proizvodi

Uopšteno govoreći, vaše telo neće biti srećno kada u njega unesete bilo šta što u sebi sadrži aditivie i veštačke sastojke. Čak će i obična žvaka doprineti osećaju nadimanja i gasovima.

Kako se izboriti protiv ovog problema?

Dakle, ukoliko želite da budete fit u određenoj “krpici”, koja ne može da zakamuflira višak ili nadut stomak, najvažnije je da izbegavate pomenute namirnice, kao i masnu i prženu hranu.

Izbegavanje određenih namirnica pomoći će da vaš stomak bude ravan
Izbegavanje određenih namirnica pomoći će da vaš stomak bude ravan foto: Profimedia

Ipak, ako je “šteta” već načinjena – evo šta može da posluži kao prva pomoć.

  • Jedite manje, a češće
  • Svako jutro konzumirajte toplu čašu vode sa 2 do 3 kašike limunovog soka
  • Nežna masaža abdomena je uvek dobrodošla
  • Ne jedite s nogu, već kad god je moguće ručajte za stolom
  • Jedite peršun – kao dodatak jelima ili samog. Sjajna je preventiva za nadimanje
  • Čaj od nane - prva pomoć za lenja creva
  • Popijte šoljicu čaja od nane posle obroka. To će pomoći mišićima creva da se opuste i bolje svare hranu.
  • Pijte dva litra bezalkoholnog i negaziranog pića dnevno

BONUS VIDEO: BAGERISTA SPASAVAO PREVRNUTI DŽIP: Taman kada je trebalo da dobije aplauz napravio je KOBNU GREŠKU! (VIDEO)

(Espreso.rs/Novi.ba)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media