GREŠKE KOJE SVI PRAVIMO ZA DORUČAK: Spisak namirnica koje i nisu tako ZDRAVE kao što smo mislili!
Foto: Pixabay

ZABLUDA

GREŠKE KOJE SVI PRAVIMO ZA DORUČAK: Spisak namirnica koje i nisu tako ZDRAVE kao što smo mislili!

Pazite šta jedete ujutru, to vam daje energiju za ceo dan

Objavljeno: 22.08.2018. 08:32h
  • 16

Doručak je najvažniji obrok – stoga ne bi trebalo da jedemo sve što nam padne pod ruku. Naime, pogrešan odabir namirnica može itekako uticati na naše zdravlje i telesnu težinu. Neke omiljene klasike koje mnogi jedu za doručak bi trebalo izbegavati – otkrivamo i koje.

Kukuruzne pahuljice (kornfleks)

Činija kukuruznih pahuljica omiljen je doručak, posebno deci. Međutim, većina pahuljica sadrži previše šećera pa ne bi trebalo da budu na meniju. Osim toga, bogate su ugljenim hidratima, a imaju malo vlakana – stoga smo brzo nakon doručka gladni.

Većina pahuljica sadrži previše šećera pa ne bi trebalo da budu na meniju
Većina pahuljica sadrži previše šećera pa ne bi trebalo da budu na meniju foto: Profimedia

Gotovi sendviči

Ako žurimo na posao, često usput kupimo gotov sendvič. Takvi sendviči sadrže puno soli, konzervansa, a prvenstveno puno masnoće. Salame i sirevi koje sadrže definitivno nisu dobri ni za liniju.

Sendviči sadrže puno soli, konzervansa, a prvenstveno puno masnoće
Sendviči sadrže puno soli, konzervansa, a prvenstveno puno masnoće foto: AP

Palačinke

Znamo da im je teško odoleti - posebno vikendom kad imamo vremena da ih pravimo. U redu je ako ih jedemo jednom nedeljno, ali ako ih redovno konzumiramo - goje.

Ukoliko konzumiranje palačinki ograničite na jednom nedeljno, nećete se ugojiti
Ukoliko konzumiranje palačinki ograničite na jednom nedeljno, nećete se ugojiti foto: Pixabay

Voćni jogurt sa smanjenim udelom masti

Čak i kad jogurt ima oznaku „light“, odnosno, to ne znači da je potpuno zdrav. Kako bi kompenzovali ukus koji mu obično daje masnoća, dodaje mu se više šećera. Stručnjaci savetuju da pojedemo grčki jogurt sa svežim bobicama. Za dodatni unos vlakana dodajte još šaku oraha i ovsene pahuljice (bez ikakvih dodataka).

Slatka peciva

Kroasan, krofna ili mafin su ujutru praktični i jako ukusni. Međutim, nije nikakva tajna da su masni i sadrže i puno šećera, pa ne bi trebalo da budu deo doručka.

Krofne su masne i sadrže puno šećera
Krofne su masne i sadrže puno šećera foto: Pixabay

Industrijski smuti

Imate naviku da ujutru pijete kupovni smuti? Nažalost, oni često sadrže puno šećera. Ako ne možete da nađete neku marku u kojoj ima manje šećera, ujutro vam se više isplati da napravite domaći smuti.

Musli pločice

Zvuči kao jednostavna i zdrava opcija za doručak? Pa, i nije baš sasvim. Te pločice sadrže gotovo jednaku količinu šećera kao i čokoladice – stoga nisu puno zdravija alternativa.

BONUS VIDEO:

(Espreso.rs/Miss7.24sata.hr)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media