DA LI STE ČULI ZA DIJETU 16:8?Novi trend u mršavljenju zaludeo je svet!
Ilustracija / Sat, Foto: Printscreen/Youtube/MindYourDecisions

Koncept je jednostavan

DA LI STE ČULI ZA DIJETU 16:8?Novi trend u mršavljenju zaludeo je svet!

Žene su izgubile kilograme, a uz to im se snizio i krvni pritisak.

Objavljeno: 11.07.2019. 18:27h
  • 4

Ovakvim dijetama vežba se disciplina, a osoba postaje svesnija onoga što jede pa najčešće postiže svoje ciljeve.

Dijeta 16:8 vrući je trend za mršavljenje, a sastoji se od svakodnevnog posta i umerenog uživanja uhrani.

Razni lekarii i nutricionisti, pa čak i samoprozvani fitness stručnjaci s interneta, svako malo izbacuju nove programe dijeta s tvrdnjom da je upravo njihova najzdravija i najučinkovitija.


Ni na jednu dijetu ne bi smeli krenuti bez prethodnog razgovora s lekarom, a ako se želite oslanjati na trendove, svakako odaberite one koji već na prvu zvuče razumno.

Dijeta 16:8 vrući je trend za mršavljenje, a sastoji se od svakodnevnog posta i umerenog uživanja u hrani.

Kako se provodi?

Koncept je jednostavan – svaki dan se sastoji od 24 sata, a vi 8 sati smete jesti, a 16 sati morate postiti.

Možda vam se čini šokantno prihvatiti 16 sati bez unošenja hrane, ali oni koji su probali kažu da i nije tako teško. Najveći broj ljudi na ovoj dijeti jede od 08-17 sati ili 10-18 sati, što znači da ne jedu samo popodne i uveče, te kad spavaju, čime iz ishrane izbacuju bespotrebne grickalice i kalorije koje unose prejedanjem.

U razdoblju od osam sati, kad je hrana dozvoljena, savetuju se lagani i zdravi obroci, uz povremeno uživanje u omiljenim obrocima, bez preteranih odricanja. Neki zanemaruju te savete i u osam sati jedu sve što požele, a svejedno postižu određene rezultate.

U vreme kada postite smete da  pijete nezaslađen čaj i kafu, vodu i dijetalne sokove.

Istraživanje koje je proveo žurnal ‘Nutrition and Healthy Aging’ na uzorku od 23 žene, koje su se ove dijete pridržavale punih 12 nedelja, donelo je ohrabrujuće podatke.

Žene su izgubile kilograme, a uz to im se snizio i krvni pritisak.

2017. popularna je bila dijeta pod nazivom 5:2, koja je savetovala da pet dana u nedleji jedemo normalno, a zatim smanjimo unos kalorija za 20 posto preostale dve sedmice.


Ovakvim dijetama ježba se disciplina, a osoba postaje svesnija onoga što jede pa najčešće postiže svoje ciljeve. Ipak, kao što smo napomenuli, niti jednu dijetu ne bi smeli da sprovodimo pre razgovora s pouzdanim lekarom.

BONUS VIDEO:

(Espreso.rs/novi.ba)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media