DIJETA UZ KOJU SE KILOGRAMI TOPE, A CELULIT NESTAJE: Probajte i posle 7 dana videćete prve rezultate, GARANTOVANO!
Ilustracija, Foto: Profimedia

budite spremne za leto

DIJETA UZ KOJU SE KILOGRAMI TOPE, A CELULIT NESTAJE: Probajte i posle 7 dana videćete prve rezultate, GARANTOVANO!

Jelovnik je pred vama

Objavljeno: 18.06.2019. 21:39h
  • 2

Ukoliko želite na vreme da počnete da se spremate za leto i da se rešite celulita, preporučujemo vam da probate anticelulit dijetu.

1. DAN

Doručak: 1,5 dl obranog mleka ili jogurt, kašičica meda, kašičica ovsenih pahuljica i kruška
Užina: 40 g suvog voća
Ručak: 100g pilećih prsa i 40 g kuvane riže
Užina: narandža
Večera: salata s jajima, šunkom i 50 g integralnog hleba: 60 g zelene salate, tvrdo kuvano jaje, 50 g šunke, 4 kašike pomorandžinog soka, narendani ren, so i feferoni

2. DAN

Doručak: frape od 1,5 dl obranog mleka i 125 g banane
Užina: 40 g suhog voća
Ručak: testenjina u sosu od pečuraka
Užina: integralno pecivo sa 30 g nemasnog sira
Večera: salata od 3 kašike pomorandžinog soka, kašika sirćeta, so i feferoni, kriška integralnoga hleba sa svežim sirom

3. DAN

Doručak: 250 g malina, 1,5 dl obranog mleka, kašika ovsenih pahuljica, dve kašike meda
Užina: 40 g suvog voća
Ručak: supa od povrća: iseckan beli luk, pola litre supe od povrća, 200 g tikvica i paprika, 50 g šunke, 50 g graška, so, biber, maslinovo ulje, sirće, soja sos
Užina: jabuka
Večera: salata od piletine i tikvica: 60 g zelene salate, 200 g tikvica, 3 kašike pomorandžinog soka, kašika sirćeta, so, biber, 3 kašike jogurta i 40 g integralnog hleba.

4. DAN

Doručak: frape od 1,5 dl obranog mleka i 100 g manga
Užina: 40 g suvog voća
Ručak: dva fileta ribe i 40 g kuvane riže
Užina: integralno pecivo sa 20 g šunke
Večera: salata od šampinjona i integralno pecivo

5. DAN

Doručak: jabuka, kašika limunovog soka, jogurt, kašika ovsenih pahuljica i kašičica meda
Užina 40 g suhog voća
Ručak: povrće i 50 g integralnog hleba
Užina: pola ananasa
Večera: salata sa mrkvom i brokolijem: 250 g zelene salate, 200 g mrkve, 100 g kuvanog brokolija, dve kašike nemasnog kiselog mleka, kašika pomorandžinog soka, kašika senfa, so i biber, 40 g integralnog hleba

6. DAN

Doručak: kivi, jogurt i kašika ovsenih pahuljica
Užina: 40 g suhog voća
Ručak: omlet sa spanaćem i 40 g integralnog hleba
Užina: 50 g integralnoga hleba sa 2 kriške salame
Večera: salata sa sojinim klicama i paprikom

BONUS VIDEO:

(Espreso.rs/novi.ba)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media