ZA BOLJU KRVNU SLIKU: Uz pomoć ovih namirnica povećajte nivo gvožđa u organizmu!
Ilustracija, Foto: Profimedia

Gvožđe je značajan mineral

ZA BOLJU KRVNU SLIKU: Uz pomoć ovih namirnica povećajte nivo gvožđa u organizmu!

Ukoliko želite da ojačate organizam i poboljšate svoje zdravlje, obogatite svoje obroke namirnicama bogatim gvožđem

Objavljeno: 18.06.2019. 18:11h
  • 5

Gvožđe u krvi veoma je važno za normalan rad svih ćelija u organizmu.


Gvožđe je veoma značajan mineral za normalno funkcionisanje organizma i ima ulogu prenosnika kiseonika.

Nedostatak gvožđa može da izazove sledeće simptome – zamor, otežano disanje, nesvesticu, glavobolju i druge. Ukoliko želite da ojačate organizam i poboljšate svoje zdravlje, obogatite svoje obroke namirnicama bogatim gvožđem.


Gvožđe se nalazi u namirnicama životinjskog i biljnog porekla, pa tako razlikujemo namirnice koje sadrže hem gvožđe i nehem gvožđe.

Hrana životinjskog porekla bogata gvožđem je: pileća džigerica, ostrige, školjke, teletina, ćureći bataci, tunjevina, jaja, škampi, jagnjeći but.

Namirnice biljnog porekla bogate gvožđem su: suvo grožđe, ovsena kaša, pasulj, tofu, sočivo, spanać, hljeb od celog zrna pšenice, puter od kikirikija, integralni pirinač.

Ako želite da pojačate apsorpciju gvožđa, uz ove namirnice uzmite i namirnice bogate vitaminom C.

BONUS VIDEO:

(Espreso.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media