ZA BRZO GUBLJENJE KILOGRAMA TREBA DA URADITE SAMO OVE 3 STVARI: Krenite na plažu puni samopouzdanja! NIJE DIJETA!
Budite spremni za plažu!, Foto: Profimedia

pravila mršavljenja

ZA BRZO GUBLJENJE KILOGRAMA TREBA DA URADITE SAMO OVE 3 STVARI: Krenite na plažu puni samopouzdanja! NIJE DIJETA!

Stručnjaci kažu kako postoje tri jednostavna saveta uz pomoću kojih ćete lako ostvariti tri najvažnija cilja: smanjiti apetit, istopiti kilograme bez gladovanja i podstaknuti metabolizam

Objavljeno: 10.06.2019. 14:06h
  • 6

Bikini sezona samo što nije tu i mnogi su već u panici jer nisu uspeli da istope mrske kilograme.

Ali ne gubite nadu, jer ipak još nije sve izgubljeno.

Naravno da postoje radikalni načini pomoću kojih ćete vrlo brzo smršati, ali nakon kojih ćete se osećati gladni, nezadovoljni i vrlo umorni, a lako je moguće da ćete tako ozbiljno ugroziti zdravlje.

Svi oni koji su iskušavali različite dijete znaju kako su neretko mnoge od njih poprilično zahtevne po pitanju pripreme obroka, što je često vrlo teško sprovesti uz svakodnevne obveze. Ono što je najvažnije u sprovođenju plana mršavljenja je jaka disciplina, uz koju rezultati neće izostati.

Stručnjaci kažu kako postoje tri jednostavna saveta uz pomoću kojih ćete lako ostvariti tri najvažnija cilja: smanjiti apetit, istopiti kilograme bez gladovanja i podstaknuti metabolizam.

Smanjite naslage do plaže!
Smanjite naslage do plaže! foto: Profimedia

Smanjite šećer i škrob

Prvi je korak smanjiti unos količine šećera i škroba (ugljeno hidrata). Čim to uradite, glad se smanjuje i na kraju ćete uneti manje kalorija nego inače. Sjajna je stvar to da će vaš organizam početi trošiti pohranjene masne naslage. Osim toga, još jedna prednost prilikom smanjivanja unosa ugljenohifrata je da će se početi smanjivati nivo insulina pa će organizam, odnosno bubrezi početi izbacivati višak natrijuma i vode iz tela. To ujedno smanjuje nadutost. Uklanjanje šećera i škroba iz ishrane, dakle, smanjiće apetit, sniziti nivo insulina i istopiti kilograme bez gladi.

Nutricionisti savetuju svima onima kojima se teško priviknuti na ovakav način ishrane da se jedan dan u nedelji opuste i uživaju u obrocima s više ugljenohidrata. Birajte pri tome zdrave izvora ugljeno hidrata poput zobi, riže, kvinoje, krompira, slatkog krompira, voća i sl. No oprez, ako počnete s takvim obrocima i u drugim danima tokom nedelje, zaboravite na uspeh.

Jedite belančevine, masti i povrće

Svaki od vaših obroka treba sadržavati izvor proteina, izvor masti i malo povrća. Obrocima osmišljenima na ovakav način automatski ćete unositi ugljeno hidrate u preporučenom rasponu od 20 do 50 grama dnevno. Važnost konzumiranja proteina vrlo je bitna: pokazalo se kako potiču sagorevanje kalorija za od 80 do 100 kalorija dnevno.

Pokazalo se i kako dete s visokim sadržajem proteina mogu smanjiti žudnju za određenom hranom za oko 60 posto te smanjiti želju za noćnim izletima prema frižideru gotovo za pola, čime ćete uneti čak 441 kaloriju manje tokom dana, pokazala su istraživanja. Dakle, kad se radi o ciljanom gubitku kilograma, proteini su ključna namirnica.

Telesna aktivnost

Kad promijenite prehrambene navike, vreme je za laganu vežbanje, a posebno se preporučuje dizanje laganih tegova. Podizanjem tegova sagorećete puno kalorija i sprečiti usporavanje metabolizma, što je uobičajena nuspojava gubitka težine. Ako dizanje tegova nikako nije opcija za vas, razmislite o kardio treningu poput hodanja, trčanja, vožnje biciklom ili plivanja.

Možete uzeti slobodan dan jednom nedeljno u kojem ćete jesti više ugljeno hidrata. Mnogi ljudi preferiraju subotu za to. Ako morate imati takav obrok i pojesti nešto nezdravo, učinite to danas. Budite svesni toga da i ugljeno hidrati mogu da utiču na neke hormone koji izgaraju mast, poput leptina i hormona štitnjače. Dobićete određenu težinu tokom dana u kojem ćete se opustiti, ali većina će te težine ipak biti samo voda i opet ćete je izgubiti u sledećih dan, dva.

BONUS VIDEO:

(Espreso.rs/tportal.hr)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media