Gde grešimo u ishrani?
Gde grešimo u ishrani?, Foto: Profimedia

Promo

Gde grešimo u ishrani?

Za početak suočite se sa vašim greškama

Objavljeno: 31.05.2019. 11:17h
  • 2

Gde grešimo u ishrani?

Osmeh ili zabrinutost? Šta sunčani dani bude u vama? Ako je vaš odgovor zabrinutost, jer više nema dugih džempera, jakni kojima krijete višak kilogram sa bokova, butina ili stomaka, ne očajavajte! Imamo rešenje za vas.

Gde smo grešili?

Za početak suočite se sa vašim greškama. Osvrnite se na vaš višemesečni jelovnik. Postili ste, a nakon posta je usledila bogata trpeza sa masnim i slasnim namirnicama. Niste joj odolelili i sa slašću ste jeli sve što je bilo na stolu. Sa lepim danima, sada se ponovo pitate kako da izgubite dobijene kilograme.

Kada ste se suočili sa greškama, vreme je da ih ispravite. Kako? Narednih nedelja jedite umereno i izbalansirano i očistite organizam od svih štetnih materija koje ste uneli u prethodnom periodu.

foto: Profimedia

Uživajte u hrani

Za početak, pustite organizam da se odmori i da predahne od višemesečnog naizmeničnog „ataka“ masne hrane-gladovanja. Prvih dana jedite blaže obroke odnosno one koji nisu previše masni, slani, začinjeni. Jedite manje, a češće. I još jedan savet, uživajte u hrani, ne žurite kada jedete, žvaćite hranu polako.

Kako smanjiti unos šećera, a omogućiti uživanje u slatkom ukusu? Dr Budimka Novaković, dijetoterapeut kaže da su velika pomoć u medicinskoj nutritivnoj terapiji prekomerne telesne mase i gojaznosti niskokalorijski zaslađivači. Upotrebom niskokoklorijskih zaslađivača može se potpuno izostaviti unos šećera i posledično značajno umanjiti energetska gustina namirnica.

– Korišćenjem niskoklorijskih zaslađivača postiže se smanjenje telesne mase, održavanje poželjne telesne mase, ali se omogućava i dalje uživanje u slatkom ukusu omiljenog bezalkoholnog napitka – ističe dr Novaković.

Šarenilo u tanjiru

Okrenite se voću i povrću. Nek vam u tanjiru bude šareno: od žute, narandžaste, preko crvene do zelene boje. Sa ovim šarenilom unećete sve neophodne vitamine i minerale i bićete siti.Za ručak i večere napravite i veliku činiju salate, tako ćete zavarati glad i doskočiti „iskušenjima“ za mrsnim zalogajima. Ne zaboravite da pijete vodu, minimum 2 L dnevno.

Način života

Već nakon dva-tri dana osećaćete se bolje i lakše, ali to nije razlog da sa ovakvim načinom ishrane prekinete. Neka vam raznovrsna i umerene ishrane postane način života. Samo tako ćete biti siti i nećete dolaziti u iskušenje da se prejedete.

(Espreso.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media